Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

At gå tur med en FT Springer i blæsevejr

Featured Replies

Besvaret

Hej Hf'er

Endnu en tråd fra mig af :)

Jeg har Stella, som er en FT Springer Spaniel hvalp på 6 måneder. Det går efterhånden godt med at gå løs i snoren, men KUN når det ikke blæser desværre.

Når det først blæser, specielt som en dag, som idag, er det næsten ikke til at gå med hende. Hun trækker i alle retninger, fordi at hun jo skal fange og jagte alle de løse blade, papir mv. Så en gåtur på 15 min. kan sagtens føles som en time :( Rigtig ærgeligt, når jeg endelig følte at vi havde fået styr på at gå pænt i snor.

Så kære Hf'er, er der nogen af jer som selv har FT'ere, eller bare jagthunde generelt, og som måske har et godt råd eller to :)

Alt vil blive modtaget med kyshånd :hjerte:

God dag derude.

Mvh Luise og Stella

Besvaret
Hej Hf'er

Endnu en tråd fra mig af :)

Jeg har Stella, som er en FT Springer Spaniel hvalp på 6 måneder. Det går efterhånden godt med at gå løs i snoren, men KUN når det ikke blæser desværre.

Når det først blæser, specielt som en dag, som idag, er det næsten ikke til at gå med hende. Hun trækker i alle retninger, fordi at hun jo skal fange og jagte alle de løse blade, papir mv. Så en gåtur på 15 min. kan sagtens føles som en time :( Rigtig ærgeligt, når jeg endelig følte at vi havde fået styr på at gå pænt i snor.

Så kære Hf'er, er der nogen af jer som selv har FT'ere, eller bare jagthunde generelt, og som måske har et godt råd eller to :)

Alt vil blive modtaget med kyshånd :hjerte:

God dag derude.

Mvh Luise og Stella

Prøv, at tage lidt godbidder med og hold hendes koncentration fast, så hun bliver fokuseret på lækkerierne i stedet for, alt det andet spændende der flyver rundt i luften.

Det prøvede jeg, med godt resultat.