Hop til indhold

Neeej nej nej neeeej! :(


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexter har fået lopper :megaked::megaked::cry:

 

Vi har lige fundet to på ham :cry: Store tykke lopper!

 

Nu skal vi et smut i dyrehandlen, og så får han en kæmpe omgang loppemiddel (han fik for to uger siden da vi var i DK).

 

Øv hvor jeg håber de går væk hurtigt og nemt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok jeg troede han var blevet bidt eller kørt over......

 

Er jeg den eneste der ikke er totalt panisk overfor lopper?? Er jeg hærdet fordi jeg har boet med børn som jo gerne får lus i ny og næ?

 

Hvilken loppemiddel fik han i dk? Frontline og lignende må vist kun gives med 4 ugers mellemrum. Man kan også få sådan rimelig giftfri shampoo, ved dog ikke om det er ligeså effektivt.

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er det katastofalt... Jeg kan slet ikke tåle lopper :cry: Når jeg bliver bidt af dem hæver jeg op i tilsvarende golfbolde, og når man er en person der bare tiltrækker alt det skravl når det er i nærheden er det bare super :megaked:

 

Da jeg var lille og vi havde kat blev jeg bundet ind hver nat fordi mine ben blødte og hævede, væskede og var så smertefulde, så jeg har super mange traumer over lopper :megaked:

 

Jeg tror ikke det loppemiddel han fik i Danmark virkede fordi det regnede så sindsygt meget, så spørgsmålet er om det overhovedet nåede at virke... Altså det kom op direkte på huden, men :vedikke: Jeg ved det ikke, det kan vel ikke have virket hvis han har lopper nu :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

På den måde :) Håber i kommer af med dem. Måske har apoteket noget du kan sprøjte på dig selv for at de ikke hopper på dig?

 

Anibio hedder den shampoo vi har, der står vist ikke noget om utøj på den (den er tysk) men der sad en dansk seddel på og der stod det på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...