Hop til indhold

hundepasning


Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Jeg ville være helt rolig med at have mine hunde hos dig, inklusive nogle timer i hundegård (selvom charles ville hade det), så længe hundegårdene er aflåst når der ikke er nogen hjemme! Sikkerhed er meget vigtigt for mig.

Vi passer jo selv hunde for folk herhjemme, og der er selvfølgelig et par kriterier der skal overholdes, dvs hunden må ikke ville æde min baby ved første øjekast, og den må selvfølgelig ikke være agressiv overfor vores hunde.

Kattene lukker vi for det meste bare ovenpå den tid hunden er her, med mindre det er en hund der er vant til katte. Og så aftaler vi med folk at det KAN ske at deres hund skal sidde i bur en times tid her og der, hvis vi ikke er hjemme, men igen det er meget individuelt.. gamle Daisy flyttede sig jo nærmest ikke fra sin kurv, mens lille Milo var hvalp og uartig, og heldigvis allerede burtrænet hjemmefra (havde sit eget med).

Jeg er stadig på barsel, så vi prøver altid så vidt som muligt at sørge for at jeg er hjemme ved gæsterne, mens Martin er ude at træne/lufte hunde for andre kunder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...