Hop til indhold

Hundepasning søges til Skipper, Blandingshan på 16 måneder


Gæst Maj83
 Share

Recommended Posts

Da vi står og skal på ferie til USA fra 17 maj 2012 til 30 maj 2012 søger vi nogen som kan passe Skipper. Han elsker at lege med andre hunde og er meget kælen.

 

Samtidig har vi måske brug for at få ham passet i uge 48, da vi måske lige tager en uges ferie der.

 

Har du/I mulighede for at passe Skipper. Vi kunne jo eventuelt lave en ordning, hvor vi passer hinandens hunde, hvis vi kan finde nogen der leger godt sammen.

 

Vi har dog endnu ikke mødt en Skipper ikke vil lege med:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hejsa

Hvis i ikke har noget imod at køre ham til Århus før i tager på ferie, så vil jeg meget gerne passe ham!

Vi har desværre ikke selv hund (dumme udlejer der ikke tillader det), men til gengæld går jeg hjemme og skriver opgave i maj måned, så han kommer ikke til at være alene og jeg har ekstremt god tid til den opgave, så jeg kan sagtens bruge meget tid med ham og jeg har venner med hunde (westies og hovawarts) i nærheden som garanteret også gerne vil være med til at lege af og til hvis han gerne vil have noget hunde-selskab også :-)

Hvis i er interesserede kan jeg maile jer mit mobilnummer så kan vi snakke mere om det :-)

Jeg ville selv synes det var enormt hyggeligt med lidt vovseselskab, så jeg skal ikke have noget for det.

Mvh. Christina.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kringlen

Hvis ikke I finder en privat familie, kan I jo prøve en hundepension. Tjek evt. Sydfyns Hundepension - det er en lille hundepension i Svendborg (Vester Skerninge), hvor de lufter hundene 3-4 gange dagligt. Boksene er store og lyse - men du kan se billeder på deres hjemmeside :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Dyrehavelund

Hejsa.

 

Vi har en lille hundepension midt i Langesø skoven - tæt på Vissenbjerg Fyn.

 

Hos os bliver hunden ikke sat i en boks, den bor hos os privat sammen med vores egne 2 dejlige tøser. Vi har valgt det på denne måde og har højst 2 hunde i pension samtidig. Du er velkomme til at kontakte os på [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...