Hop til indhold

Hjalte og pixie


guanomo
 Share

Recommended Posts

Flot at Pixie kan bevare fokus på legetøjet så længe :5up: Cicero går efter manden i stedet :lol:

 

fra første sekund af hun har nappet eller tygget på os røg der noget legetøj i munden og det har hjalte været så dygtig til at huske også :lun:

Specielt efter hun havde hele hans storetå i munden :genert: og han i 10 min ikke ville have hende alligevel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

fra første sekund af hun har nappet eller tygget på os røg der noget legetøj i munden og det har hjalte været så dygtig til at huske også :lun:

 

Sådan gør vi også, men sommetider kan man blive fanget uden et stykke legetøj på sig ;-)

 

 

Specielt efter hun havde hele hans storetå i munden :genert: og han i 10 min ikke ville have hende alligevel :lol:

 

:lol::lol::lol:

 

Min søns reaktion: Nååårh, koochi koochi, se den lille søde... AV! den er jo syg i hovedet!

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gør vi også, men sommetider kan man blive fanget uden et stykke legetøj på sig ;-)

 

 

 

 

:lol::lol::lol:

 

Min søns reaktion: Nååårh, koochi koochi, se den lille søde... AV! den er jo syg i hovedet!

:lol:

 

:lol::lol:

 

hjalte sad i sofaen og HAPS var un der som en haj der dukkede op foran sofaen og hapsede den dejlige fod der hang der ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...