Hop til indhold

Hunter rundsyet sele, hvor?


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Kender i nogle butikker- og netbutikker, der sælger Hunters rundsyede seler?

Jeg har idag været i MaxiZoo Glostrup, de havde kun 2 størrelser og kun den sorte.. Manden sagde, hunter var ved at udgå af deres sortiment:vedikke:

 

Loppetjansen.dk har dem, men den størrelse jeg skal have til Charlie, har de kun i sort:???: Og Charlie vil gerne have den i cognac:engel:

 

Han skal bla. have ny sele fordi den nuværende knækker hans ellers smukke pels:megaked:

Så alle nylon agtige seler er no-go:???:

Jeg er enddog i tvivl om Hunter vil knække pelsen, da den jo har form som mange andre seler.

 

Har overvejet en puppia vest, fordi jeg tænker om den vil være mere skånsom i forhold til at "gnave" i både pels og armhuler.. Har hørt den filtre pelsen, men altså, alle seler filtre en løvepels stort set:lol: Og jeg er på ingen måde filterforskrækket..

 

Hvis nogen har info om hvor de forhandler hunter og/ eller andre sele-idéer/erfaringer til pelshund, så hører jeg gerne fra jer:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det noget ala det her ?

 

HUNTER Geschirr ROUND & SOFT PETIT LUXUS (Elchleder) Geschirre Round & Soft

 

Eller skal det være uden sten.

har kan du se hele deres katalog

 

Hunter

 

Det er nemli den første du linker til han gerne vil have:-D

 

Men, ehm.. Jeg kan ikke tysk:genert: Sender de til DK, de tager vel ikke visa electron?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...