Hop til indhold

Den angste hund


Aslan
 Share

Recommended Posts

Altså, for det meste er jeg sød og forstående over for at min hund har visse.... issues :genert:

 

Men i dag kom jeg sq til at grine af Aslan :oops:

 

For 2 somre siden blev Aslan meget skræmt af en luftballon ude i haven, så skræmt at han faktisk ikke ville ud i haven før på tredje dagen.

 

Siden da har vi prøvet at møde en luftballon der lettede uden at vi kunne flygte fra den. Hvor Vi jo så bare vare ligeglade og lod som ingen ting.

 

Heldigvis er det jo ikke sås tit igen at der kommer luftballoner :mrgreen:

 

 

Nå, men så her til morgen viste tv2 news en luft ballon :mrgreen:

 

Og dem der siger hunde ikke kan se tv, de skal bare pakke sammen og rejse hjem.

 

Aslan blev TOSSET :evil: Børster stod, savlen stod og så farede han gøende hen imod fjernsynet og jeg jeg sider jo med hovedet i computeren og bliver sådan lidt WTF :confused:

 

Da jeg så ser luftballonen begynder jeg jo at møg grine, fordi det simpelthen er så ufatteligt..... Aslan finder sit pivdyr, og logre med halen og går hen og dutter på tv'et oven på luftballonen, og så leger vi lidt.

 

Så jeg tror egentlig ikke det var skidt jeg grinte, og håber lige nu at han forbinder luftballoner med leg og sjov :engel::mrgreen::engel::mrgreen:

 

 

 

 

Jeg kan nu roligt være alene hjemme, i tilfælde af at der kommer et monster ud af tv'et, så ved jeg Aslan har min ryg :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...