Hop til indhold

Hjælp til signatur ? /:


Gæst Larsen'
 Share

Recommended Posts

Gæst Larsen'

Hej Alle

 

Det kan godt være det her er et rigtig dumt spørgsmål, men nu har jeg snart siddet og kæmpet i 100 år for at finde hvor man kan skrive sin signatur henne?:confused:

 

er der nogen som kan hjælpe mig med det (: så vil jeg blive rigtig glad.

På forhånd tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager men du må vente lidt endnu med en signatur - dette er taget fra denne tråd

 

Signatur:

Det er ikke tilladt at have link i sin signatur, medmindre man er sponsor medlem.

Brugere med under 50 indlæg, har ikke mulighed for at anvende signatur.

Brugere med over 50 indlæg, har mulighed for at anvende signatur med billeder.

(maks. 250x60 pixel eller 5 linier tekst)

Link til indlæg
Del på andre sites

I dit kontrolpanel går du ind under Indstillinger & Muligheder - der findes et punkt der hedder "Rediger Signatur" - bemærk at du kun kan have i alt 3 el. 4? smileys/billeder i din signatur.

 

Kan du ikke finde "Rediger Signatur" prøv at opdatere siden, det er ikke sikkert at forummet at regisereret at du er kommet over 50 indlæg, hvis det er inden for kort tid - jeg mener uden at være sikker :genert: at forummet bliver opdateret med den "slags" hver time

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Larsen'
I dit kontrolpanel går du ind under Indstillinger & Muligheder - der findes et punkt der hedder "Rediger Signatur" - bemærk at du kun kan have i alt 3 el. 4? smileys/billeder i din signatur.

 

Kan du ikke finde "Rediger Signatur" prøv at opdatere siden, det er ikke sikkert at forummet at regisereret at du er kommet over 50 indlæg, hvis det er inden for kort tid - jeg mener uden at være sikker :genert: at forummet bliver opdateret med den "slags" hver time

 

Okay, mange tak :D

 

Funktionen knappen er ikke kommet endnu, men så kan det være det skyldes at siden ikke er opdateret endnu, eller hvad ? har selv prøvet at opdatere ? .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...