Gæst MathiasLH Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hej. Jeg har lagt mærke til min hund har noget udslæt på munden som jeg ikke har set før, så derfor vil jeg høre jer til hvad det er, og hvordan jeg får det væk igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RHOMBA Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 Min Grand Danois havde noget der ligner meget da hun var hvalp. Det var en form for bumser / betændelse i huden. Dyrlægen sagde at det var bakterier fra mad og andet hun havde snuden i der gjorde det. Især hunde med kort pels får det, sagde hun, da huden er meget blottet på snuden. Vi fik antibiotika til hende et par gange og det forsvandt. Som voksen kan hun stadig få en enkelt bums en gang imellem, men den forsvinder af sig selv. Jeg ville helt sikkert få en dyrlæge til lige at se på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2011 Ja, det kunne også være kontakt allergi over for maden, men ville også lige kontakte dr. dyr og få ham/hende til at kigge på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hendesjel Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Hej! min schæfer har nøjagtig det samme. nogen gange bløder det lidt andre gange er der skorper på. Vi var ved doktor dyr, hvor vi fik noget salve vi skulle smøre med. Det hjalp ikke en hujende fis. Har I stadig problemet eller er der sket bedring? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Hej. Jeg har lagt mærke til min hund har noget udslæt på munden som jeg ikke har set før, så derfor vil jeg høre jer til hvad det er, og hvordan jeg får det væk igen? [ATTACH=CONFIG]69157[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69157[/ATTACH] Hej, Mathias. Hvordan går det med din hund? Har du været til dyrlæge med den? Jeg synes ikke, at det ligner hvalpeeksem, for din hund ser ud til at være voksen, er den ikke? Det er nok snarere noget, den har været i kontakt med, som tantemaier også nævner. Eller hvis det er dukket op meget pludseligt, så kunne det være efter nærkontakt med f.eks. et pindsvin? Uanset hvad det er, så ser det meget ubehageligt ud, så jeg synes bestemt at du skal lade dyrlægen kikke på det, hvis det da ikke er blevet meget bedre allerede... Fortæl hvordan det går.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Ja, det ville være rart med en update Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts