Hop til indhold

Sikke en dejlig dag det er i dag!


Shii
 Share

Recommended Posts

I dag har bare været intet mindre end fantastisk!

 

For det første fik jeg mit eksamens resultat, jeg kom til en "overraskelses eksamen", fordi min hollandsk-lærer ville tjekke hvor godt vi nu kunne vores sager, og uden hjælpemidler eller noget som helst scorede jeg 136 ud af 165 point! Det er sgu da helt okay :mrgreen: 3rd. i klassen! Så jeg var tilfreds (De to som fik højere score end mig har været her i 7 år og 2 år... hvor alle vi andre har været her i ca. 4-10 mdr)

 

Nå men nu til det som bare har gjort dagen PERFEKT!

 

Dexter har bare opført sig eksemplarisk!

 

For det første var min svigermor i dag alene hjemme med Dexter, og det sker at hun vælter over ham :megaked: Som mange sikkert ved er hun handikappet, hun kan næsten ikke gå, og har ikke ret mange krafter, hvilket betyder når hun vælter kan hun faktisk ikke rejse sig op... Dexter var selvfølgelig blevet forskrækket, og min svigermor var selvfølgelig begyndt at græde, mest pga choket... Men hvad gør Dexter? Han kommer hen til hende, og bliver ved at puffe hende lige så stille i siden... Hun får lagt en arm om halsen på ham og hjulpet sig selv op! På intet tidspunkt har vores lille vildbasse bidt hende, hoppet, eller ville lege, han har vidst at det var "seriøst"! Er det ikke bare vildt?!?

Han er min egen lille Lassie :lun:

 

Nå men lille Lass.. jeg mener Dexter var jo så dagens helt! Og tror i så ikke han bare opføre sig eksemplarisk til aftensmaden også? For første gang i to uger går vi skridtet videre for at se om burtræning og stædighed har bidt an, og Dexter får hverken at vide han skal gå i sit bur, og han får ikke sin mad/noget tyggeben, da vi skal spise aftensmad!

Vi har haft store problemer med at han stjal fra bordet, bed i siden på os, og bare i det hele taget forlangte opmærksomhed!

I dag gik han lige rundt, snuste til bordkanten... slikkede Olivier på bukserne, Olivier siger "Nej!", og Dexter ligger sig ned og lader os være i fred :shock: Under hele aftensmaden!

 

Han er ikke blevet aktiveret anderledes end alle andre dage, kan han være ved at forstå det er "rolig tid" når vi spiser :-D ?

 

Ej men lige i dag så kigger man jo bare på sin smukke hund, og synes han er verdens dejligste og bedste hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

SUPER flot!!:vinder:

 

Maaske har han ikke orket ogsaa at lave ballade, efter at have passet og baaret rundt paa svigermor. Det der med rolig tid under maden, kan vaere frygteligt svaert at laere, for nogle hunde. Bare sporg Chloe - Det projekt har hun modarbejdet det forste 1.5 aar af hendes liv:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...