Hop til indhold

Jule- vintertræning - Rally (sjælland).


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Har lige været til god træning med Anna og Holly :-D

 

Vi kom forleden dag til at snakke om at det var ærgerligt at der ikke var nogen træning i december og januar måned, der hvor vi går ( aktivt hundecenter).

 

Anne har så taget kontakt til Paul Lysholt fra sydkystens hundeskole og fået lokket ham til at lave et special kursus i dec./jan., hvor der skal trænes fra øvet klasse og opefter :5up:.

Det vil foregå indendørs, så vejret er ingen undskyldning :mrgreen:

Det bliver søndag fra 10-11 i Greve og koster 600.- for 6 gange.

 

Anne (selvfølgelig :mrgreen:) og jeg er tilmeldt - er der andre der er interesseret, så skynd jer, for der er kun 6 pladser :-D

 

Se her: Kursusbeskrivelser : SydkystensHundeskole.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih æv altså:cry: Nå men jeg regner med at I så lærer videre, når I lærer noget:mrgreen:

 

Så har vi også undskyldning for at mødes og spise god mad og hygge sammen nogle gange deroppe nordpå:-D:engel::cool:

 

Det er også fan.... at du ikke har penge til sådanne kurser - det kunne være så hyggeligt.

 

Mens jeg skrev indlægget, havde Anne skrevet til mig på FB og fortalt at Paul havde skrevet til hende, at der allerede var 5 tilmeldte - jeg fik så den 6. plads, takket være Anne.

Dog vil han lave et til kursus, hvis der er flere interesserede :5up:

 

MEN, vi kan jo sagtens mødes og spise noget frokost og så kan vi lære dig, hvad vi har lært :klap:, så får du også noget ud af det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også fan.... at du ikke har penge til sådanne kurser - det kunne være så hyggeligt.

 

Mens jeg skrev indlægget, havde Anne skrevet til mig på FB og fortalt at Paul havde skrevet til hende, at der allerede var 5 tilmeldte - jeg fik så den 6. plads, takket være Anne.

Dog vil han lave et til kursus, hvis der er flere interesserede :5up:

 

MEN, vi kan jo sagtens mødes og spise noget frokost og så kan vi lære dig, hvad vi har lært :klap:, så får du også noget ud af det :mrgreen:

 

Åh du var heldig:-D

 

Ja så finder vi bare på noget:-D Også hygge med K indimellem.. Det kunne vi sagtens gøre til en tradition:mrgreen:

 

Ja det er ærgeligt.. Men sådan er det.. Jeg må tyvstjæle viden og info fra jer andre:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Yeah :banan: yeah :banan: yeah

 

Det er bliver super hyggeligt :-)

+ det er dejligt, så går man da ikke heeelt i stå, hen over vinteren :blink:

Glæder mig da også til, at træne indendørs. Uden sne og slud. Så kan man lige wupti putte en tør hund ind i bilen :hjerte: jeg er allerede helt vild med.

 

Men er da spændt på træningen og medkursister.

Mit hjerte ligger hos Anja, hun er en fantastisk hundetræner og det er død irriterende, at hun sådan lige valger at holde vinterpause, uden at spørge os om lov . but why...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Kan forestille mig, træningen kommer til at foregå i hans ridehal.. Herlig træning, der er nemlig hestepærer hist og pist:mrgreen: Kan du huske det, Sanne?

 

Træningen kommer til, at foregå i en hal.

De har lige fået lagt tæppe på, så håber ikke vi kommer til, at ikke i hestepærer :-)

 

Hallen ligger på Keppelev Alle 2. Er det det samme sted ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øvet og opefter :roll::evil: blev lige så glad, da jeg fik mailen, men god fornøjelse til jer elitære.

 

Er det ikke bare et spørgsmål om de øvelser der trænes? Tror ikke man bliver nægtet en plads, selvom man ikke har startet i øvet klasse eller højere. Gætter på det bare er et spørgsmål om, at man vil nå en masse i løbet af kurset, og det derfor ikke er en introduktion til rally.

 

Nu kender du jo meget til sporten, så syntes da du skal hive fat i Paul og se om der ikke kan blive plads til dig. Du u-elitære du.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.
Det gad jeg godt at ha været på.. Det kan være at jeg kan lokke Anja med Zena afsted på holdet efter jer... Glæder mig til at høre om i synes godt om træningen :-)

 

Arg... hvor ærgeligt.

Paul oprettet et ekstra hold, som skal træne lige bagefter. Men det er også allerede fuldt booket, kan jeg se på hjemmesiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det går nok..

 

Vi har heldigvis Lp'en som fortsætter helt til 10 dec. og der er kort vinterpause, så vi overlever heldigvis:-)

 

Men glæder mig til updates.. Altid sjovt at træne et nyt sted, det kan man kun lære nyt af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Skriv til Poul og bliv skrevet på venteliste - det kan da være at en springer fra :-D

 

Det dur ikke.. Jeg er nødt til at kunne køre med en.. Derfor plejer Anja og jeg at melde os til på samme hold, for vi køre sammen normalt..

Åhh det bliver godt med det der kørekort :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...