Hop til indhold

Cookie og hendes strømper


Potemis
 Share

Recommended Posts

Cookie har en ide om at man ikke kan hilse på folk uden at hun selv har noget i munden. Det kan være legetøj, en sko eller de vanter man lige har taget af..

Hun stjæler simpelthen med alle 4 poter, alt hvad hun kan.

Jeg går ofte i seng lidt før kæresten og når jeg har slukket lyset i soveværelset kommer Cookie luntende og står og roder i mit tøj for at finde en passende strømpe hun kan tage med i seng. Nogle gange må jeg stå op og hive en strømpe fri, fordi de stadig sidder fast på et par leggins.

Ihvertfald er det fast kotume at hun hopper op i sengen til mig, med en af mine strømper, lægger den ved mit hovede, og ruller sig sammen og sover.

Når det er kæresten hun skal putte med, i sofaen tager hun gerne en af hans strømper med.

Efter vi er flyttet og har fået et meget glat gulv, har Cookie fået sine egne strømper. Babystrømper med små dutter under, så hun kan stå fast. Hun er ikke helt vant til dem endnu, men vi forsøger at give hende dem på så ofte vi kan. Forleden kommer hun springende op i sofaen, med det største grin vi længe har set!

Hun bliver ved med at have munden åben i et grin, og jeg synes faktisk det ser lidt mærkeligt ud, men vi har lige sat en vask over, så hun kan ikke være rendt med noget af vores. Men hun virker meget glad og så opdager jeg at hun HAR noget i munden. Helt proppet ind bagerst i munden har hun en af sine egne strømper! Det er derfor munden ikke kan lukkes og hun grynter helt vildt fordi hun ikke kan gø. Hun spytter strømpen ud og lægger den på mit ben og står og logrer helt vildt. Så jeg siger "ja, det er din strømpe! Det er Cookies strømpe!". Og så snupper hun den og løber ud i sin kurv med den. Det kunne jeg grine af resten af weekenden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...