Hop til indhold

Gravhunde


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Tak for svar, så ved jeg da at jeg ikke skal sidde her og holde vejret ;-)

 

Men pokkers osse, det havde været interessant hvis nogle havde noget erfaring at dele ud..

 

h-f indeholder store mængder mere eller mindre sær viden, så jeg kan da ikke udelukke, at en gravbasseekspert dukker op, men du må hellere begynde at trække vejret mens du venter i hvert fald :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Tænker du på rådgivning i forhold til at finde en god kennel eller rådgivning om racen?

Hmmmm. Det eneste, jeg ved, det er at Poul Thomsen har haft MANGE gravhunde. :lun: Men han er nok ikke lige så nem at skrive til ... :hmm:

Jeg har tit tænkt på, at jeg burde finde en adresse og skrive ham et fanbrev, haha, men det har jeg aldrig fået gjort. Det ville sikkert også blive noget værre fjollet noget, jeg kan jo ikke så godt skrive "Hej Poul, vil bare sige, at jeg eeeeeelsker dig, og at da jeg var barn, så så jeg altid Dus med Dyrene og Hund og Hund Imellem og sad og ønskede, at du var min far.". Hahahahaha. Pænt tosset stalker-agtigt. :roll: Aj, jeg ville bare skrive noget neutralt og pænt. Fnis.

 

Er der nogle ruhårede gravhunde i dit nærområde? Charlie og jeg møder mange ruhårede, hvis der er det hvor du går tur, kan du da spørge dem om råd og hvor, de har fået dem fra? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hahaha jeg tror ikke jeg skriver til Poul, selvom jeg bestemt tror han er en flink fyr ;-)

Jeg møder ingen gravhunde i mit nærområde og jeg er ude efter at finde en dygtig opdrætter eller nogle anbefalinger til opdrættere der laver præcis det jeg søger :-)

 

He - jeg er heller ikke sikker på, om hans var ruhårede. Anyway så glæder jeg mig til at få fat på denne bog, som lige er kommet ud, oh, det bliver hygs. Jeg skal rigtig læse højt for Charlie og nye Buster i de kolde vinteraftener af den :banan: :lun:: HUNDEN.dk/Hunde-nyheder/SeNyhed/Ny bog:

 

Der kommer også et par ruhårede gravhunde nede på dyreklinikken jævnligt. Ikke fordi de specielt fejler noget, de kommer bare på besøg, til helbredstjek og køber foder og sådan. Kan da godt prøve at spørge, hvor de er fra, hvis de kommer ind i den nærmeste fremtid. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dansk Gravhundeklub må bestemt kunne hjælpe - der er også opdrætterlisten i Dansk kennelklub hvor du jo så kan kontakte de forskellige opdrættere - og så mådu ud på nogle udstillinger og se hundene.

Jep den er jeg med på ;-)

Jeg var ude efter personlige erfaringer, men tak for indputtet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Dansk Gravhundeklub må bestemt kunne hjælpe - der er også opdrætterlisten i Dansk kennelklub hvor du jo så kan kontakte de forskellige opdrættere - og så mådu ud på nogle udstillinger og se hundene.

 

Ja, det tror jeg også er den bedste måde. :-)

Der var i øvrigt ingen gravhundebesøg på dyreklinikken i dag eller på vores lange gåtur, typisk. Så kunne ikke spørge nogen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...