Hop til indhold

Præsentation af mig og Maggie.


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Hej!

 

Har netop for få minutter siden reserveret en lille klat der skal blive til min kærestes og min miniaturegravhund. Hun er 3,5 uge og lillebitte. Igår besøgte vi hende og opdrætter og mage til skønne mennesker og hunde skal man lede længe efter. Maggie skal være vores familiehund, og så tror jeg vi vil træne sporsøg med hende når vi når der til.

Jeg håber at få en masse hjælp og gode råd herinde fra. Maggie er nemlig min første hund, dog er hun min kærestes 3. gravhund, så han er den erfarne.

 

Som voksen bliver hun en 4 kg's smuksak med kort hår i farven black &tan. Ikke den mest udbredte hund, det har været SVÆRT at finde hende, og vi har måttet vente længe. Hun er stambogsført i DKK.

 

Billederne fik jeg lov at låne fra opdrætter, skønt når nu vi var sådan nogle klovne at tage ud og vælge hvalp uden kamera!

cirkeline maggie 1.jpg

maggie 2.jpg

maggie 3.jpg

Redigeret af Piscine
Tilføjet billeder
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Hej!

 

Har netop for få minutter siden reserveret en lille klat der skal blive til min kærestes og min miniaturegravhund. Hun er 3,5 uge og lillebitte. Igår besøgte vi hende og opdrætter og mage til skønne mennesker og hunde skal man lede længe efter. Maggie skal være vores familiehund, og så tror jeg vi vil træne sporsøg med hende når vi når der til.

Jeg håber at få en masse hjælp og gode råd herinde fra. Maggie er nemlig min første hund, dog er hun min kærestes 3. gravhund, så han er den erfarne.

 

Som voksen bliver hun en 4 kg's smuksak med kort hår i farven black &tan. Ikke den mest udbredte hund, det har været SVÆRT at finde hende, og vi har måttet vente længe. Hun er stambogsført i DKK.

 

Venter lige på at spørge opdrætter om jeg må låne billeder fra hendes hjemmeside og smide herop så i kan se skønheden.

 

uh, den søde (forfærdelig lange) ventetid! håber tiden går hurtigt og maggie snart er hjemme hos jer :mrgreen:

 

Håber vi får billeder at se :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Tak alle sammen for den fine velkomst, kvitterer lige med spritnye billeder af den lille.

 

Håber i øvrigt også Maggie bliver forkælet når hun kommer med kæresten på kontoret, intet kan hygge et arbejde op som hunde med på job!

maggienæsten4uger.jpg

maggienæsten4uger1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...