Hop til indhold

Legekammerater søges i Odense NV


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke helt hvor jeg skulle oprette denne tråd henne, så bær over med mig hvis det er heeelt malplaceret herinde.

 

Jeg søger nye legekammerater til min grand danois dreng, Hektor, på otte måneder. Han er en sød fjollet krudtugle som viiiiirkelig godt kunne bruge nogle andre energibomber at fræse rundt med idet der hovedsageligt bor små hunde i vores område.

 

Han leger hjertens gerne med mindre hunde, men vi oplever tit at de er bange for ham og egentlig hellere vil lege med hunde på egen størrelse.

 

Han er venlig overfor alt og alle - hanhunde som hunhunde.

 

Vi bor i Odense NV nær Taarupcentret. Hvis andre hundeejere er interesseret i at mødes engang imellem til hundeleg, så kontakt mig venligst.

 

Mvh

 

Nanett

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst MichaelBP

Hej

Sidder lige her og ser på dit/jeres indlæg om legekammerater til hector...:-)

 

Vi har en dejlig dreng på 16 mdr ( King) og han kunne rigtig godt tænke sig og lege , han er en blandning mellem rottwailer/labador og er rigtig legesyg...

vi bor selv i seden men kan sargtens komme til tarup med ham Håber og hører fra dig/jer og af vi kan mødes så de kan få brugt en masse krudt sammen

med venlig hilsen

King og hans far og mor :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har været lidt væk fra hunde-forum for en stund, men er fortsat meget interesseret i at lege.

 

Kirkendrup skal vi gå 5 km ud til, så det skal aftales på forhånd for at det kan lade sig gøre - for så er min lille dreng godt træt når vi skal hjem igen ;)

 

Men ellers er der Højstrup øvelsesterræn hvis det er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...