Hop til indhold

En dejlig morgentur med labben


Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Godmorgen HF

 

Berta og jeg er lige kommet hjem fra en dejlig morgentur i marken. Jeg vågnede kl. 7 ved at Berta prustede mig ind i hovedet - yes, tænkte jeg. Hun sov længe :5up: Op og igang med dagen. Det blev til en dejlig morgentur på marken, hvor vi både fik trænet lidt lineføring (der stadigt halter en smule, når noget er MEGET spændende :oops:) og trænet to små søg. Man kan virkelig mærke, at vinteren er på vej. Luften er frisk og sprød.

 

Jeg er så stolt af hende, når hun søger. Venter pænt på kommando og søger grundigt og med stor iver. Det er bare så deljigt at se :lun: På trods af alle mine førerfejl, er hun bare så glad og energisk. Det gør mig bare så glad :hjerte:

 

Nu skal der så sofahygges et par timer. Berta har allerede lagt sig godt til rette i sofaen med hovedet på mit knæ. Sikke en dejlig søndag, det bliver :vuf:

 

Mødte flere "jagtudklædte" mænd. Håber vi på et tidspunkt får mulighed for at deltage på en mindre jagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som en dejlig morgentur :mrgreen: Hvor er billederne, hehe :blink:

Hvornår plejer hun at vågne, hvis kl 7 er længe? Der er vist noget om at jeg har en syvsover som i øvrigt stadig ligger i sengen :lol: I hverdagene nægter hun at stå op før kl 7 og synes vist nærmest at det er tortur, når vi skal tidligt op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Lyder som en dejlig morgentur :mrgreen: Hvor er billederne, hehe :blink:

Hvornår plejer hun at vågne, hvis kl 7 er længe? Der er vist noget om at jeg har en syvsover som i øvrigt stadig ligger i sengen :lol: I hverdagene nægter hun at stå op før kl 7 og

synes vist nærmest at det er tortur, når vi skal tidligt op...

 

Godmorgen Findus

Ja, i hverdagen står vi op kl. 6, så det er ligesom om hun ved, hvad klokken cirka er. For lidt i seks kommer hun ind i soveværelset og lægger hovedet på sengen og puster ud højt nogle gange (lidt ligesom en hest pruster :-) ) Så synes hun, at det er tid til at stå op. Nogle gange kan hun godt være klar før, men før 6.30-7.00 bliver hun bedt om at gå ind og putte sig igen. Hvad hun så også gør :-)

 

Ingen billeder idag. Hmmm... kunne være jeg skulle få ladet batterierne og se om der kunne tages nogle i eftermiddag. Det er dog p.t. lidt gråt og kedeligt i Aalborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godmorgen Findus

Ja, i hverdagen står vi op kl. 6, så det er ligesom om hun ved, hvad klokken cirka er. For lidt i seks kommer hun ind i soveværelset og lægger hovedet på sengen og puster ud højt nogle gange (lidt ligesom en hest pruster :-) ) Så synes hun, at det er tid til at stå op. Nogle gange kan hun godt være klar før, men før 6.30-7.00 bliver hun bedt om at gå ind og putte sig igen. Hvad hun så også gør :-)

 

Ingen billeder idag. Hmmm... kunne være jeg skulle få ladet batterierne og se om der kunne tages nogle i eftermiddag. Det er dog p.t. lidt gråt og kedeligt i Aalborg.

 

Vi står også op kl 6 til hverdag - Lidt sjovt Freja ligger også snuden/hoved lige på madras og puster på bestemr måde til vi vågner.

Men kan godt vente til kl 8 inden vi går morgentur -som idag var i skoven .

Lidt frost i luften .

Freja plejer egenig at gå løs og holder sig pænt ved os - men på det sidste kommer hun ikke lige med det samme når der kommer andre hunde -fugle og æder

Så idag fik hun lang line på . gik faktisk ret godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også været på morgentur (den første var kl 4, hvor damen bare ville ud og snuse til rimen i græsset:evil:).

 

Her står vi op lidt i 7 hver morgen. Luna står op, når vækkeuret ringer:lol:

 

Vi har været på legetur i mosen og Luna var også lige ude og svømme en runde. 2. gang jeg bad hende apportere i vand, fik hun en kortslutning og fræsede frem og tilbage i stedet for:mrgreen::lol::lol: Så måtte Binka komme fri (Luna henter ikke ting, hvis der er andre hunde, der kan springe i:roll:), og hente sit elskede fyrtårn:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Godmorgen Findus

Ja, i hverdagen står vi op kl. 6, så det er ligesom om hun ved, hvad klokken cirka er. For lidt i seks kommer hun ind i soveværelset og lægger hovedet på sengen og puster ud højt nogle gange (lidt ligesom en hest pruster :-) ) Så synes hun, at det er tid til at stå op. Nogle gange kan hun godt være klar før, men før 6.30-7.00 bliver hun bedt om at gå ind og putte sig igen. Hvad hun så også gør :-)

 

Ingen billeder idag. Hmmm... kunne være jeg skulle få ladet batterierne og se om der kunne tages nogle i eftermiddag. Det er dog p.t. lidt gråt og kedeligt i Aalborg.

 

Vi står også op kl 6 til hverdag - Lidt sjovt Freja ligger også snuden/hoved lige på madras og puster på bestemr måde til vi vågner.

Men kan godt vente til kl 8 inden vi går morgentur -som idag var i skoven .

Lidt frost i luften .

Freja plejer egenig at gå løs og holder sig pænt ved os - men på det sidste kommer hun ikke lige med det samme når der kommer andre hunde -fugle og æder

Så idag fik hun lang line på . gik faktisk ret godt :-D

 

Jammen det må være den klassiske lab-vækning :cool: måske vi skal spørge om jeanettes Luna gør det samme??;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen det må være den klassiske lab-vækning :cool: måske vi skal spørge om jeanettes Luna gør det samme??;)

 

Mmm hvis jeg en sjælden gang sover længere end hun gør, så jo.. Men for det meste sover hun til jeg vågner. Jeg har aldrig været god til at sove længe:genert: Lørdag sov jeg til kl 8. Det er at sove længe for mit vedkommende:-D

 

Vi står op 6.50 i hverdagene og der sover Luna indtil alarmen går i gang, så hopper hun ud af sengen (godt vores massør ikke læser med herinde:oops::engel:) og er frisk:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...