Hop til indhold

Søde, tillidsfulde Elvis


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Det kan godt være Elvis er en lømmel og ikke altid lige velopdragen, men på ét punkt er han helt fantastisk :-D

 

Jeg sidder lige nu i sofaen og min kæreste sidder i lænestolen og Elvis ligger på ryggen på hans mave og bliver nusset. Min kæreste synes, Elvis trænger til at få klippet negle, så han beder mig hente negleklipperen. Den henter jeg, Elvis ser jeg giver den til min kæreste, men han ligger bare stadig og flader fuldstændigt ud :lun:

 

Han får klippet een negl, mens han ligger på ryggen, og mens min kæreste piller lidt mere ved Elvis' fødder for at klippe en negl til, ligger Elvis bare og kigger på mig med små øjne som om han næææsten er ved at falde i søvn, og "klip": een negl mere er væk uden Elvis reagerer :lun:

 

Hvor er han bare sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Boris ligger næsten ligeså pænt imens han får klippet negle..:lun:

 

Men Dexter...:shock: Han SKRRRRIIIIIGGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ligeså snart han har regnet ud hvad man har gang i) hver gang negleklipperen bare rører en negl.. Han er jo bare så smådum, at man når at klippe 2-4 negle inden han har regnet den ud;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Boris ligger næsten ligeså pænt imens han får klippet negle..:lun:

 

Men Dexter...:shock: Han SKRRRRIIIIIGGGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ligeså snart han har regnet ud hvad man har gang i) hver gang negleklipperen bare rører en negl.. Han er jo bare så smådum, at man når at klippe 2-4 negle inden han har regnet den ud;-)

 

Haha, det lyder nu lidt sjovt :lol: I må klippe nogle få negle af gangen, så lugter han måske slet ikke lunten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...