Hop til indhold

Hundeglad Århusianer vil elske at lufte/passe


Gæst LadyDay
 Share

Recommended Posts

Jeg er en 24-årig kvinde med stor kærlighed til hunde. Min familie havde et par hunde i løbet af min opvækst, men nu bor min kæreste og jeg i en lejlighed hvor vi ikke må have hund, så jeg savner det enormt. Derfor ville jeg elske at lufte/passe din hund! Jeg må gerne have hund på besøg i vores store lejlighed og jeg elsker at trave lange ture med en sød vovse i skoven og ved stranden. Det er verdens bedste motionsform! Jeg er villig til at passe og lufte ganske gratis!

Min hverdag går som studerende ved Århus Universitet, hvilket er rimeligt fleksibelt. Jeg har tidligt fri og tilbringer meget af tiden med at arbejde hjemmefra, så jeg kan konsekvent flere gange om ugen gå ture med hund mens i er på arbejde.

Håber at høre fra jer.

Mvh. Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Christina Herzog

Hej Christina

 

Jeg bor i Skåde 6. km udenfor århus lige ved golfbanen, skov og strand. Jeg har en golden retriever på et år og mangler en til at lufte hende om formiddagen. Jeg er gymnasielærer og har flexible arbejdstider, så det ikke hver dag men ca. 3-4 gange om ugen. Bus nr. 18 går til døren. Har det interesse? Når jeg skal noget i weekenderne har jeg ofte også brug for en til at hjælpe. Jeg vil gerne betale dig for at hjælpe.

Mvh Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay

Hej Christina (yndigt navn :mrgreen:)

 

Ih det lyder rigtig hyggeligt!

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med din golden! Jeg arbejder om formiddagen to gange om ugen, så jeg vil være lidt forsigtig med lige at love på forhånd at jeg kan få det til at passe 3-4 formiddage hver uge, men jeg vil rigtig, rigtig gerne og tror fint det kan fungere. Og en retriever er jo endda en perfekt "motions-hund" så jeg kan endda komme i lidt bedre form! Jeg vil naturligvis også gerne passe i weekender, det er altid hyggeligt med en vovse på besøg!

Jeg sender dig lige en privat besked med mit telefon-nummer og så kan vi jo lige tage en snak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...