Hop til indhold

Hvor mange timer er i væk fra jeres hund hver dag.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Cille er alene hjemme hver dag da jeg har fuldtidsarbejde.

 

Mandag kører vi kl. 7.30 og jeg er først hjemme 17.15. Ca. hver anden mandag henter min kæreste min søn og de kører herop og er så hjemme én time tidligere.

Tirsdag 7.30 til 16.30 ca.

Onsdag 11.30 til 20.15.

Torsdag 7.30 til 15.30-16.00

Fredag har jeg fri kl. 13, men skal vi lige ned og handle kan den godt blive 14.30 inden vi er hjemme ved hende.

 

Jeg var lidt bekymret over om hun ville stå og hyle ved døren når vi kørte, men det gør hun heldigvis ikke. Har jeg glemt at fjerne ekstra fodtøj, så snupper hun det med hen i kurven, men hun har "kun" ødelagt mine gamle sandaler indtil videre :-D

 

Om aftenen er hun meget sjældent alene. Torsdag er min søn til selvforsvar. Der tager jeg hende med, og mens han træner går jeg en lang tur med hende.

Weekenderne er hun sjældent alene.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får nærmest ikke trænet i øjeblikket :oops:

 

Min uge ser sådan ca således ud - kan dog variere meget, alt efter om min mand arbejder hjemmefra eller ej - men generelt er de alene

 

Mandag: Hundene bliver afleveret ved mine svigerforældre kl. 7.30 og jeg kører på job. Kører fra arbejde direkte til Sabro hvor jeg har hold fra kl. 18. Henter hundene mellem 21 og 22.

Tirsdag: Går tur med hundene kl 7.30. Arbejder hjemmefra. Går tur med hundene kl 17.00. Kører til DCH, hvor jeg har hold fra kl. 18.00 Er hjemme kl. 20 ca. træner evt lidt med hundene på kontoret om aftenen.

Onsdag: Går tur med hundene kl. 7.30 og tager på job. Min mand kører hjemmefra ca. 9. Jeg er hjemme igen mellem 16 og 17. Hygger med hundene. Kører Karla over til mine svigerforældre kl. 18.30 og tager til træning med Johna. Henter Karla igen kl. 21 ca.

Torsdag: Går tur med hundene kl. 7.30 og tager på job. Manden kører hjemmefra ca. 9. Hjemme igen mellem 16 og 17. Hygger med hundene og tager dem begge med til træning med Karla. Johna får en lille tur inden Karlas træning og bliver så smidt i bilen. Hun kommer ud igen efter træning og får lov at sidde med ved hygge/kaffeslabarads efter træning. Vi er hjemme ca 21.30

Fredag: Ingen morgentur. Arbejder som oftest hjemmefra. Går lang tur med hundene på strand eller i skov ca. kl 15.00. Om aftenen træner vi som regel derhjemme.

 

Weekenderne står i hundenes tegn - enten med træning, kurser, stævner eller ture i naturen eller i kolonihaven enten alene eller sammen med hundevenner...

Er glad for at se jeg ikke er den eneste der afleverer hunden ved svigerforældrene, dejligt med nogle hundeglade af slagsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...