Hop til indhold

Fønix og telepati


Petrine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uanset hvor han var fløj han hen på buret når han skulle skide! Du har seriøst ødelagt ham!
Ja det har jeg sq nok..stakkels kræ, men trods alt har JEG ikke lært ham nogen kneppelyde :slem: Jeg må lige have sagt til ham at fremover skider han i buret... Tror du forresten han ville myrde marsvinet hvis jeg satte den ind i bunden af hans bur? han bruger jo stort set aldrig bunden
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ja det har jeg sq nok..stakkels kræ, men trods alt har JEG ikke lært ham nogen kneppelyde :slem: Jeg må lige have sagt til ham at fremover skider han i buret... Tror du forresten han ville myrde marsvinet hvis jeg satte den ind i bunden af hans bur? han bruger jo stort set aldrig bunden

 

Hvad er der med dig og marsvin :lol:

 

Først lader du hvalpene rode rundt i dens hus og nu overvejer du, at lade den bo i et nyt hus, hvor der er ret stor fare for nedstyrtende gøjelorte :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har jeg sq nok..stakkels kræ, men trods alt har JEG ikke lært ham nogen kneppelyde :slem: Jeg må lige have sagt til ham at fremover skider han i buret... Tror du forresten han ville myrde marsvinet hvis jeg satte den ind i bunden af hans bur? han bruger jo stort set aldrig bunden

 

Jeg ville være bekymret for marsvinet fik salmonella eller noget af hans hømmer (Batilo blev jo selv syg, da han blev babysittet hos en, der nøjedes med at skylle hans vandskåle, som han dypper sine bæ-befængte tæer i), mistænker han også kunne komme til at nippe lidt i en gris :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville være bekymret for marsvinet fik salmonella eller noget af hans hømmer (Batilo blev jo selv syg, da han blev babysittet hos en, der nøjedes med at skylle hans vandskåle, som han dypper sine bæ-befængte tæer i), mistænker han også kunne komme til at nippe lidt i en gris :hmm:
Jeg tror mere på nipperiet..Det var sq en dårlig idé..

BTW hvor tit gjorde du rent i hans bur? altså sådan vaskede det af og gav ham nyt sand i bunden? Lige nu gør jeg det hver dag.. Han får også rent mad og vand hver dag selvfølgelig. Og skålene bliver vasket af i klorin-vand

Link til indlæg
Del på andre sites

Hø hø, bruger du sand? Brug aviser, det er nemmere at skifte, det eneste jeg var hys med, var hans vandskåle (fordi han dypper næb / tæer i vandet og derfor bliver det klamt), og jeg brugte bare opvaskesæbe. sådan vaskede buret gjorde jeg....aldrig :oops: madskålene hver 2.-3. dag og bunden når den var klam..efter en uges tid

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels gøje tror du gør rent konstant fordi han skider i buret...... gøje prøver at bevise han kan lade være at svine i buret, men lorten skal jo ud. Snavs er godt, søde kennel Løwchen, snavs tiltrækker papegøje lort :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hø hø, bruger du sand? Brug aviser, det er nemmere at skifte, det eneste jeg var hys med, var hans vandskåle (fordi han dypper næb / tæer i vandet og derfor bliver det klamt), og jeg brugte bare opvaskesæbe. sådan vaskede buret gjorde jeg....aldrig :oops: madskålene hver 2.-3. dag og bunden når den var klam..efter en uges tid
Aviser er da ikke pæne :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal hæfteklammerne ud først, gøje elsker at pille-nipse i alt! Sand flyver jo ud, når han blafrer, mistænker KL godt kan lide rod, eller ihvertfald at rydde op og gøre rent

 

Så har hun jo osse noget at lave mens hun prøver at lade være med at gøre rent? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...