Besvaret December 6, 201114 år comment_806153 Ja, jeg var ude og hente min lille vaps i torsdags. Han er en lille chihuahua (Dog uden tavle - har på fornemmelsen, at han ikke er ren). Han er 11 uger og vejer - hold nu fast - 1500 g! Rimelig meget for en chi, eller er det bare mig? Anyway - Han er noget af det mest vidunderlige og en rigtig dygtig dreng. Lidt om mig: Jeg hedder Sisser, er 20 år gammel og bor i Randers. Og jeg bor sammen med Tyson, mine 2 katte og min kæreste - så jeg har hele 4 kæledyr Ja - Det var lige lidt om os Rapporter
Besvaret December 6, 201114 år comment_806415 Hejsa Sisser! Rigtig hjertelig velkommen til HF, håber du får en masse ud af og være herinde, og tillykke med den lille nye vaps, hvor er den dog sød:lun: Rapporter
Besvaret December 9, 201114 år comment_808702 Velkommen til Det en af dem man bare ikke kan holde fingerene fra Rapporter
Besvaret December 11, 201114 år comment_810454 Hej, og velkommen (øh, kan man sige det når man selv er ny?). Tyson ser nuser ud. Rapporter