Hop til indhold

Myndebilleder søges!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver at lave en 3D model af en mynde, og har brug for referencebilleder. Jeg kan finde en del på Google, men mest billeder taget fra siden. Jeg mangler hoveder, fra siden og forfra, og kroppen taget lige forfra, bagfra, og ikke mindst ovenfra, så man kan se taljen.

 

Håber I har noget jeg må låne. Billederne bliver kun brugt til at kigge efter, ikke andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
[ATTACH=CONFIG]72296[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72297[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72298[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72299[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72300[/ATTACH]

Et par billeder af verdens fineste myndehoved :lun:

 

Jep, den er jeg med paa:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak skal I have! Men der er desværre ikke så meget jeg kan bruge. Jeg prøver lige at vise hvordan det foregår når man laver en model:

 

0033vc.jpg

 

Jeg kan f.eks. ikke bruge hovedet fra det billede, der her er lagt ind, fordi det ikke er set 100% fra siden. Jeg har mulighed for at se min model direkte fra siden, som her, direkte ovenfra, forfra, bagfra, oppefra og nedefra. Bortset fra nedefra er det til de synsvinkler, jeg skal bruge billeder.

Til sidst, når modellen er fyldt ud med hoved, ben osv. begynder jeg at bruge den synsvinkel, som er nederst til venstre, hvor man kan vende og dreje modellen, og se den fra alle vinkler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lidt forskelligt, håber noget af det kan bruges:-D Har mange flere på en anden computer, der desværre er i udu i øjeblikket.

[ATTACH=CONFIG]72311[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72312[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72313[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72306[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72307[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72308[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72309[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]72310[/ATTACH]

Er det noget man må se engang? Er så nysgerrig:genert:

 

 

Smuksak :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...