Hop til indhold

Forkølet


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja, så skete det igen igen, jeg har fået min sommerfornølelse igen i år!

 

Så blev jeg jo nysgerrig....kan man smitte en hund?

 

 

 

 

PS: Det er reeeeeeeeeeeeeet træls at Aslan syntes det er helt vildt interessant :roll::roll::roll::roll::roll: og sjovt

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, pas.

 

Jeg har aldrig bidt mente i hvornår på sommeren det er, bare at der altid kommer 1 sommerforkølelse!

Næste gang du er ved lægen synes jeg du skal bede om en allergitest, måske er der pollen du ikke kan tåle. Lige nu er det bynke der florerer.

Håber snart du er frisk igen.

Redigeret af Gryn
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Næste gang du er ved lægen synes jeg du skal bede om en allergitest, måske er der pollen du ikke kan tåle. Lige nu er det bynke der florerer.

Håber snart du er frisk igen.

 

 

Nøøøøøøøørj DU er min helt, jeg ha nogle brenadyl til at ligge, fordi jeg hæver frygtelig meget op ved myggestik og lægen sagde at dette og en homon creme kan behjælpe....

 

 

Nu tog jeg jo sådan en, bare lige for sjov........

 

 

Nu løber næsen ikke og øjnene klør ikke....og aller sidst, så nyser jeg ikke = ingen aslan i hovedet for at tjekke hvad der lige kom ud af mors hoved :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøøøørj DU er min helt, jeg ha nogle brenadyl til at ligge, fordi jeg hæver frygtelig meget op ved myggestik og lægen sagde at dette og en homon creme kan behjælpe....

 

 

Nu tog jeg jo sådan en, bare lige for sjov........

 

 

Nu løber næsen ikke og øjnene klør ikke....og aller sidst, så nyser jeg ikke = ingen aslan i hovedet for at tjekke hvad der lige kom ud af mors hoved :rolleyes:

Hormoncreme:confused:

Jeg hæver også vildt meget af myggestik, så tager jeg en antihistamin. Hvis du løber tør og ikke kan få fat i lægen kan du altid få zyrtec i håndkøb. Synes du skal få den der allergitest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu løber næsen ikke og øjnene klør ikke....og aller sidst, så nyser jeg ikke = ingen aslan i hovedet for at tjekke hvad der lige kom ud af mors hoved :rolleyes:

 

Han er nok ikke vant til der kommer noget ud af mors hoved? han mener måske det er tomt normalt :lol::lol::lol::lol:

 

men ja tag dog en test,, har selv allergi over for græs og birk :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Ja, det er jeg klar over, men synes bare det lyder lidt voldsomt. der er en masse stads i som nedbryder ens muskler.

 

Ja, jeg synes også det lyder hidsigt, men det er åbenbart ret almindeligt at bruge når man har allergi. Jeg har selv fået det skudt i hånden flere gange, men det har været pga. en knude i håndleddet.

 

Men det man bruger til allergi må være i meget små doser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes også det lyder hidsigt, men det er åbenbart ret almindeligt at bruge når man har allergi. Jeg har selv fået det skudt i hånden flere gange, men det har været pga. en knude i håndleddet.

 

Men det man bruger til allergi må være i meget små doser.

Ja, men der findes andre gode midler som er kanp så hidsige, men læger er jo ikke så meget for alternativer. Jeg kan for det meste klare myggestik med antihistamin og alovera.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hormoncreme:confused:

Jeg hæver også vildt meget af myggestik, så tager jeg en antihistamin. Hvis du løber tør og ikke kan få fat i lægen kan du altid få zyrtec i håndkøb. Synes du skal få den der allergitest.

 

Nu får jeg ikke så tit myggestik, så det er også begrænset hvor meget homon creme jeg får.

Troede zyrtec og bendadryl var lidt ala det samme, nej???

 

Og skal skam nok få taget testen, men det bliver først når jeg engang skal derned alligevel (havde en periode hvor jeg kendte min læge bedre end min familie :roll:) så må jeg leve af piller indtil da.

 

Jeg tog forøvrigt en pille om natten da jeg vågnede op med snot i ørene :-P:-P:-P:-P

Og har ikke mærket noget til det siden :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er nok ikke vant til der kommer noget ud af mors hoved? han mener måske det er tomt normalt :lol::lol::lol::lol:

 

Det er når jeg nyser, så kommer han rendende og (prøver, får ikke lov) slikker alle bakterierne væk aaaaaaaaaaddeeeeeeer

 

PS: rimelig vammelt at få tungeslasker af en hvalp når man ligger og snorker pga stoppet næse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu får jeg ikke så tit myggestik, så det er også begrænset hvor meget homon creme jeg får.

Troede zyrtec og bendadryl var lidt ala det samme, nej???

 

Og skal skam nok få taget testen, men det bliver først når jeg engang skal derned alligevel (havde en periode hvor jeg kendte min læge bedre end min familie :roll:) så må jeg leve af piller indtil da.

 

Jeg tog forøvrigt en pille om natten da jeg vågnede op med snot i ørene :-P:-P:-P:-P

Og har ikke mærket noget til det siden :5up:

Jo zyrtec og bendadryl er noget af det samme, menkun zyrtec fås i håndkøb ( så vidt jeg ved). Nogle gange har jeg været læbet tør for antihistaminer en lørdag, så har jeg købt zyrtec.

Fint nok du ikke er så plaget af myggestik. I går fik jeg 12 stik da vi var til sportræning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...