Hop til indhold

Canosan eller Glucovett? (gigt)


Potemis
 Share

Recommended Posts

Vi fik Canosan med fra dyrlægen til den lille Cookie, og hun fungerer fint på det. Jeg ved dog ikke hvordan det kommer til at gå når vi fjerner det smertestillende om en lille uge.

 

Jeg har fået anbefalet Glucovett af en anden hundeejer. Jeg kan simpelthen bare ikke overskue hvad der er i de to forskellige? Glucovett indeholder MSM, Glukosamin og kondroitin Glucovett - Til dyr - Biokraft Pharma | Shopping4net

Canosan indeholder noget glukosamin og resten kan jeg ikke helt overskue hvad er.

Canosan

 

Indeholder de det samme eller? Hvad er bedst? Håber i vil hjælpe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej :-)

 

Canosanen er vist en af dyrlægens mærker for glucosamin. Den indeholder mig bekendt ikke MSM og kondroitin (staves?). Berta får glucosamin, MSM, Kondrotin og olie + et "flipper"-urtemix. Jeg har prøvet forskellige mærker af glucosamin (både Canosanen) og den rene glucosamin fra min lokale fodderpusher og en 3-i-en kombi fra USA (fra en rejse) - synes ikke én af dem jeg har prøvet virker bedre end de andre. Af olier bruger jeg grizzly eller viacutan. Men som Jeanette siger, så handler det om at prøve sig frem, for at se hvad der virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så altså, hvis jeg tænker at det er bedst at hun får MSM og kondroitin (jeg aner ikke hvad det gør, men hende der anbefalede det plejer at vide hvad hun gør), så bør vi skifte?

 

Hvordan egentlig når man skifter? Kan man risikere tilbagefald, mens det nye stof skal begynde at virke? Eller kan det ligesom overlappe hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...