Hop til indhold

Wolfsblut i original emballage?


Bagge
 Share

Recommended Posts

Når de sender 2kg i ikke-originalt emballage, bliver det billigere... Det er ca. 15kr. forskel mellem original og ikke-original emballage. Jeg tror, de tager fra de store poser og fylder dem i de mindre poser...

 

Jeg bestiller her: Hundefutter - Trockenfutter für Hunde Har indtil nu kun købt 15kg sække, men det ser ud til at de små også er originale...

Link til indlæg
Del på andre sites

tierspiesekarte.de har jeg også fået fra - også ompakket. Det gør nu ikke mig så meget. Da jeg kan se det er det rigtig foder - og poserne kan lukkes igen.

 

Har aldrig prøvet foderet før, så i princippet ku de ha proppet hvad som helst i, ikke at jeg tror det.. Men når man har en allergihund er det alligevel rart at være på den sikre side :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig prøvet foderet før, så i princippet ku de ha proppet hvad som helst i, ikke at jeg tror det.. Men når man har en allergihund er det alligevel rart at være på den sikre side :-D

 

Det kan jeg godt forstå:-D Ellers kan du se indholdet her: Wolfsblut hundefoder uden korn og med masser af kød

 

Der findes jo heldigvis en del tyske sider at købe foder fra, ved dog ikke hvilke af de andre der sender i original emballage - for det er jo ikke rigtig til at se inden man får det ;)

Var ok tilfreds med tierspiesekarte.de men de har en elendig kundeservice. Der svarer meget sent, hvis de svarer - og så på tysk! Selvom jeg skrev til dem på engelsk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber wulfsblutt hos Hundefutter Katzenfutter Trockenfutter - Versand Tiernahrung günstig i 2 kg poser, og det er billigere, at købe 2 kg * 4 kig på deres hjemme side, og de er i orginal poser og vacumpakket :-)

 

Ja og billigere porto - regner også med at købe derfra næste gang., selvom det nu kun ca er 3,5-4 dkr man spare pr. kilo. Ved køb af maks 18 kg - ellers begynder healthfood24.de langsomt at kunne betale sig endnu mere:slem:

 

Det smarte ved tierspeisekarte.de var/er dog at man selv kan blande forskellige 2 kg's poser - så man kan få en masse forskellige proteinkilder, samt finde ud af hvad hunden bedst kan lide ;)

En af hovedgrundene til at jeg bestilte der sidste gang, i stedet for healthfood24 -

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...