Hop til indhold

Mens vi venter


Gæst Lilje
 Share

Recommended Posts

på prinsessen, kan jeg bruge tiden til at præsentere mig selv.

 

Jeg hedder Lene, bor i Trekantsområdet, og venter min første hund om 14 dage, ca. :banan:

 

Vi, min mand og jeg, har besøgt hende to gange og skal for tredje gang i morgen.... Ak ja, ventetiden er laaaaaaang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Uhhh hvor spændende!!! Tolleren er bare en helt igennem fantatisk race... Har fornøjelsen af sådan en til lydighedstræning, og kender efterhånden et par stykker..

 

Hvad skal hvalpen hede, og hvorfra kommer den? Og hvad skal I bruge den til? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak, alle sammen.

 

Ak ja, hvad skal vi bruge hende til? Jeg har stooooore planer med den bette tykke prinsesse ;) Jeg starter hvalpemotivation i feb. i Vejle, og planen er lydighed og Rally-O. Manden vil gerne gå schweiss med hende, selv om han ikke har jagttegn (svigerfar var schweiss-fører med to labber, hvor den ene bor på Sjælland nu). Så ja, planerne er store, men nu får vi se.

 

Jeg er helt pjattet med udstilling, og det skal hun også prøve. Mormor og oldemor var/er helt fantastiske udstillingshunde (mener faktisk at oldemor Bluey vandt næsten alt hvad der vindes kunne herhjemme), og mormor er næsten lige blevet Amsterdam Veteran Winner.

 

Hun kommer fra en kennel ved Vejle, og hun lyder allerede navnet Lucky ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...