Hop til indhold

Billeder taget på DKK Vejen udst.


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ørhm, jeg tvivler, for jeg ved der foregår noget hemmeligt den week-end andetsteds :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Se - Dette er topmålet at TØSETHED :evil: Uha det er næsten kun hunkønsvæsner der kan komme med sådan en udmelding :evil:

 

Jeg synes slet ikke at det er pænt af chr68866 og Tanten og have hemmeligheder fra os andre og så fuldt offentligt :evil: :evil: :evil::megaked: :megaked:

 

a9 *der er bukket under for et sjældent anfald af nysgerrighed :engel:*

 

Og jeg ved ingen ting overhovedet :evil: Desværre :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tøsethed. Er jeg nu ikke en mand længere :megaked:

 

 

 

 

 

 

årh, du skrev næsten....så er jeg mere rolig

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Du kan være lige hvad du vil være Christian født i et eller andet årstal :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg ved ingen ting overhovedet :evil: Desværre :oops:

 

Det tror jeg ikke på :???: for hvorfor så skrive

 

Hmmmm - når nu du skriver sådan så har jeg vist et godt bud på hvem der er involveret :engel:

 

Tøsethed. Er jeg nu ikke en mand længere :megaked::mrgreen:

 

Siden hvornår er du blevet en mand :confused: :confused: Jeg vil have dokumentation, for herfra er du altså ret feminin :???::engel:

 

:mrgreen: :blink: :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg ikke på :???: for hvorfor så skrive

 

 

 

 

 

Siden hvornår er du blevet en mand :confused: :confused: Jeg vil have dokumentation, for herfra er du altså ret feminin :???::engel:

 

:mrgreen: :blink: :genert:

 

 

Crap dammit. Nu var jeg ellers lige i kontakt med min maskuline side. :megaked:

 

Er der nogen der vil have en bajer, for jeg sidder lige på sofaen i min netundertrøje og ræber mit navn (for og efternavn) mens jeg stener sport.

 

-var det mand nok til jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Crap dammit. Nu var jeg ellers lige i kontakt med min maskuline side. :megaked:

 

Er der nogen der vil have en bajer, for jeg sidder lige på sofaen i min netundertrøje og ræber mit navn (for og efternavn) mens jeg stener sport.

 

-var det mand nok til jer :mrgreen:

 

NIX - du mangler at klø dig i skridtet og lugte til dine fingre bagefter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg ikke på :???: for hvorfor så skrive

 

Men på alle mulige slags ære - Jeg ved ikke noget :megaked::megaked::megaked:

 

 

Siden hvornår er du blevet en mand :confused: :confused: Jeg vil have dokumentation, for herfra er du altså ret feminin :???::engel:

 

:mrgreen: :blink: :genert:

 

SHIT kan du se den :shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Done :mrgreen:

 

 

Nå, jeg vil gå ud og pisse i haven. Det kan være naboen slår en sludder af imens.

 

HUSK at slå nogle ordentlig brandskidder (som du selvfølgelig selv griner af mens du ser rigtig stolt ud ;-)) samt pille lidt i næsen og findes der noget så disiker det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

HUSK at slå nogle ordentlig brandskidder (som du selvfølgelig selv griner af mens du ser rigtig stolt ud ;-)) samt pille lidt i næsen og findes der noget så disiker det :mrgreen:

 

 

Ja for hulen da. Det er så ærgerligt den bedste akustik fås på badeværelset hvor ingen andre kan høre det. Hvis ikke det var fordi det var så arbejdskrævende, så afmonterede jeg døren derud til. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for hulen da. Det er så ærgerligt den bedste akustik fås på badeværelset hvor ingen andre kan høre det. Hvis ikke det var fordi det var så arbejdskrævende, så afmonterede jeg døren derud til. :mrgreen:

 

Eftersom a9 kan se at du er feminin derfra hvor hun er, så kan du da underholde hende hvis du gider pille døren af :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...