Hop til indhold

Her er min vandhund, vis mig din.


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Gæst Missing
Uuuh lækre billeder, specielt det sidste!

 

 

 

Hvad er det der står bag ved?

 

Det er da en grand danois hvalp (aner ikke hvor den er fra eller noget, men det er en, der bor i nærheden og vi tit leger med. Super sød og dejlig og lige Buzz' type til leg :hjerte: )

 

Vand kan man jo finde mange steder, og hvis det ikke har regnet for nyligt, må man da bare være lidt kreativ :lol:

 

index=25&feature=plcp

 

Et af de første vandbilleder af Voodoo, han var ude og svømme og det hele, han er den vildeste vandhund og springer gerne en meter i fri luft for at komme ned og svømme

IMG_4666.jpg

 

Nyeste badebillede, december 2011

IMG_7388.jpg

 

 

Motor bader mest om sommeren, han er mere en dyppe-tæerne type, han svømmer ikke rigtigt.. Her sammen med Samson

IMG_5515.jpg

 

Og så, efter bad kommer........... tørre sig i sandet :roll:

IMG_4654.jpg

 

Hvor er der bare sket meget med ham :lun:

 

Lidt vandbilleder herfra :-)

 

 

34200_406135668556_674128556_4529208_7333389_n.jpg

 

:sjov::lun:

 

Taak :kys: Hendes øre har det fint, tak :-D

 

Det var godt :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er da en grand danois hvalp (aner ikke hvor den er fra eller noget, men det er en, der bor i nærheden og vi tit leger med. Super sød og dejlig og lige Buzz' type til leg :hjerte: )

 

Hæh se det syns jeg jo nok det lignede ;-)

Hvad hedder den...?

Eller, hvor bor I :-)

 

Gad vide om det bare følger med betagelsen af en race at man må vide ALT så snart man ser en der ligner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Hæh se det syns jeg jo nok det lignede ;-)

Hvad hedder den...?

Eller, hvor bor I :-)

 

Gad vide om det bare følger med betagelsen af en race at man må vide ALT så snart man ser en der ligner :mrgreen:

 

Molly. I nærheden af Roskilde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Her har vi så Charlie, som er i vandet så meget, som man nu kan få ham til. Det vil sige liiiiige med fødderne i vandkanten - og det kun fordi det var 30 grader varmt og han opdagede, at vandet var kølende for poterne. Billederne er fra vores sommerferie på Møn med mine forældre. :mrgreen:

Har ingen vandbilleder af Buster endnu, men han vil heller ikke bade, så det er to anti-vandhunde her i familien.

 

382981_10150507768929586_565689585_8669876_95419320_n.jpg

 

 

Akja - selvom man ikke bryder sig om at være mere end 1 meter fra sin mor, så blev man altså i vandkanten, også da hun var skør nok til at rende ud i det underlige, våde hav sammen med mormor. "Kom nu iiiiiind, mor - jeg kommer ikke ud, jeg skal ikke nyde noget!"

 

406287_10150507768204586_565689585_8669871_363329518_n.jpg

 

 

Næh, det der med at være våd, det er en frygtelig ting. Under og efter bad er man som regel også ret ynkelig - og må trøstetørre oppe i sofaen.

 

n565689585_1873403_1040638.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Vand kan man jo finde mange steder, og hvis det ikke har regnet for nyligt, må man da bare være lidt kreativ :lol:

 

index=25&feature=plcp

 

 

Har lige set den her igen - og er stadig bare fuldkommen :sjov:. Tror jeg må have linket til den liggende under foretrukne, så man kan tage den frem en dag man er trist. Ham Voodoo kan vist kurere alt dårligt humør med sine fantastiske påfund. Den der glade "da-da-da-da-da-da-da!!"-plasken i vandet i trillebøren er jo på højde med Dirch Passers fingernummer i komik!! :lun: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Vand kan man jo finde mange steder, og hvis det ikke har regnet for nyligt, må man da bare være lidt kreativ :lol:

 

index=25&feature=plcp

 

Jeg elsker Voodoo :hjerte: Han har bare charme og mudret hår :slem: hehe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set den her igen - og er stadig bare fuldkommen :sjov:. Tror jeg må have linket til den liggende under foretrukne, så man kan tage den frem en dag man er trist. Ham Voodoo kan vist kurere alt dårligt humør med sine fantastiske påfund. Den der glade "da-da-da-da-da-da-da!!"-plasken i vandet i trillebøren er jo på højde med Dirch Passers fingernummer i komik!! :lun: :kys:

 

Det var 1 eller 2 dage efter han kom ind (på mit nyvaskede gulv) og så sådan her ud, jeg fattede slet ikke hvordan han havde fået møget sig sådan til - tænk at jeg ikke tænkte på trillebøren :mrgreen:

 

IMG_5879.jpg

IMG_5897-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du SÅ færdig!!! :shock:

 

 

 

 

:sjov: :sjov: :sjov: :sjov: :sjov: :sjov:

 

Haha ja, jeg var rimelig færdig :lol: Mage til gris....... værste er, at jeg kan blive ved. Der var osse den dag jeg forsøgte at spule ham lidt, for at han så løb direkte hen i en bunke sand...

En anden dag han havde været i bad (grundet uhørte mængder af skidt i pelsen) gjorde han det samme, mens jeg var i gang med at vaske Motor - suuuuk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Det var 1 eller 2 dage efter han kom ind (på mit nyvaskede gulv) og så sådan her ud, jeg fattede slet ikke hvordan han havde fået møget sig sådan til - tænk at jeg ikke tænkte på trillebøren :mrgreen:

 

IMG_5879.jpg

IMG_5897-1.jpg

 

:sjov::sjov: Ja opfindsom er han da :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er her fantastisk mange gode billeder!! :lun:

 

Zeus kan også godt lide vand - har dog ikke så mange gode som flere af jer andre, men det kommer forhåbenligt ;)

 

Her er hans første tur ved stranden, har desværre ikke et eneste hvor han er alene, så håber for den anden ejer det er okay hendes skønne hund kommer med på et billede - tilgengæld har jeg flere af hendes der viser hvor glad han er for vand :slem: Og han er her ved at lærer Zeus det

 

zeus 063.jpg

 

Blevet rigtig glad for stranden ;) - I får lige et par smukke stemningsbilleder fra skønne Danmark med også

 

IMAG0040.jpg

Men har man ikke strand, kan store vandpytter med masser af mudder også godt bruges :mrgreen:

 

zeus 030.jpg

zeus 027.jpg

zeus 060.jpg

zeus 062.jpg

IMAG0035.jpg

IMAG0037.jpg

IMAG0038.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget Oskar ikke er, så er det vandhund og det er uanset, hvor ihærdigt et forsøg jeg gør på at modbevise det :mrgreen: Vand skal undgåes til hver en tid, og er der vandpytter, så går man udenom eller stopper op :lol:

 

Mishandling nr 1 - Oskar i potebad:

IMG_0877 - Kopi.JPG

 

"Årh jeg hader jer!"

IMG_0873 - Kopi.JPG

 

Mishandling nr 2 - Oskar båret ud og sat ned i havet:

DSCF1869 - Kopi.JPG

DSCF1872 - Kopi.JPG

 

De øvrige ture på stranden foregår sådan her:

 

Hey, en sten!

IMG_3236 - Kopi (500x333).jpg

 

Fuuuck..... Vandet kommer!

IMG_3237 - Kopi (500x333).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

For hulan altså Ditte. Jeg VED godt, han bare ser sådan ud...men han ligner lidt en, der er dybt chokeret hele tiden :hjerte: :lol:

 

Han ser altid dybt frustreret og til tider ret skeptisk ud :lol: Det fjæs har han lært at udnytte især overfor min mor, der slet ikke kan stå for det :lol: Når Oskar sidder med sit tiggerface og og stirer på min mor plejer far at sige til mig: "Ja, der er bestemt ikke nogen her i huset, der fodrer ved bordet og da slet ikke din mor" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Han ser altid dybt frustreret og til tider ret skeptisk ud :lol: Det fjæs har han lært at udnytte især overfor min mor, der slet ikke kan stå for det :lol: Når Oskar sidder med sit tiggerface og og stirer på min mor plejer far at sige til mig: "Ja, der er bestemt ikke nogen her i huset, der fodrer ved bordet og da slet ikke din mor" :mrgreen:

 

Det er lidt ligesom de der gamle damer, der har fået tegnet øjenbrynene på lidt for langt oppe :oops: Jeg håber virkelig, du forstår, hvad jeg mener, for det er ikke negativt ment (for Oskar - måske for damerne dog) Jeg synes virkelig, han er kær. Så meget udtryk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt ligesom de der gamle damer, der har fået tegnet øjenbrynene på lidt for langt oppe :oops: Jeg håber virkelig, du forstår, hvad jeg mener, for det er ikke negativt ment (for Oskar - måske for damerne dog) Jeg synes virkelig, han er kær. Så meget udtryk :hjerte:

 

Haha, jeg ved hvad du mener :lol: Han er virkelig en kæmpe hund i en meget lille krop.. Min far er sikker på, at han er verdens grimmeste labrador :sjov:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...