Hop til indhold

Hundefodderbutikker m.v. over grænsen - Harrislee????

Gæst Chocolate Labrador
 Share

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Hej HF

Næste fredag skal vi en tur til Sønderjylland. Jeg har ofte købt bl.a. rene kødguffer men også Canosan, Viacutan hos henholdsvis hundefodderbutikker og et tysk apotek.

Kan I anbefale nogle fysiske butikker, hvis man lige skulle smutte over grænsen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm, liiiige over grænsen er lidt svært... ;-)

I Handewitt er Alles für den Hund | | www.Ute-Preissing.de Rigtig fine ting og godbidder :5up:

En rigtig super butik er Murphy's Welt - Onlineshop fr Hunde und Hundezubehr - gnstig einkaufen! Desværre midt i Flensborg...:klap:

Lidt længere ned i Satrup ligger CIT - Tiernahrung - Unser Ladengeschft med råfoder, halsbånd, liner og rigtig stort udvalg af godbidder og flere forskellige slags tyggeben... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I Handewitt er Alles für den Hund | | www.Ute-Preissing.de Rigtig fine ting og godbidder :5up:

Hov, har de økologisk læderline?

Jeg kan desværre ikke lige tysk :genert:

[h=6]Swisshalsbänder[/h]

• Ökoleder
  • Schnalle und D-Ring eingenäht, Metallteile vernickelt, farblich passend gesteppt
  • in den Farben: rot/schwarz, braun/schwarz, schwarz/schwarz

Link til indlæg
Del på andre sites

Swisshalsbänder

• Ökoleder
  • Schnalle und D-Ring eingenäht, Metallteile vernickelt, farblich passend gesteppt

Jeps, det er økologisk læder :banan:

Og lige den serie med med schweizer korset og så i rødt har jeg godt nok haft kig på lææææænge og der findes også en sele i det samme :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Swisshalsbänder

• Ökoleder

Økolæder, hun skriver om dér er jo til halsbåndet... Om hun også har liner passende til halsbåndet ved jeg faktisk ikke, men kunne jeg godt forestille mig... Det er denne, du mener, ikk´? KLICK

Link til indlæg
Del på andre sites

Økolæder, hun skriver om dér er jo til halsbåndet... Om hun også har liner passende til halsbåndet ved jeg faktisk ikke, men kunne jeg godt forestille mig... Det er denne, du mener, ikk´? KLICK

Hov ja, det er halsbåndet, Bernerauzo sørger til.

Om de har linen ved jeg ikke. Men det har de på den side du linker til og der har de også selen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, det er økologisk læder :banan:

Og lige den serie med med schweizer korset og så i rødt har jeg godt nok haft kig på lææææænge og der findes også en sele i det samme :lun:

Uhm, nej og jo, jeg troede at beskrivelsen hørte til det her billede :genert:

fettlederleine.jpg

Æv da, er mest til "plain boring", men må i hvert fald kigge nærmere på det, for savner virkelig at kunne få noget læder, hvor man ved hvordan koen i hvert fald har haft det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhm, nej og jo, jeg troede at beskrivelsen hørte til det her billede :genert:

[ATTACH=CONFIG]74722[/ATTACH]

Æv da, er mest til "plain boring", men må i hvert fald kigge nærmere på det, for savner virkelig at kunne få noget læder, hvor man ved hvordan koen i hvert fald har haft det :5up:

Hej, har søgt lidt på nettet... Det ser ikke ud til, at der findes mange, som fremstiller økologiske liner... Men har i hvert fald fundet én: KLICK. Her er der "brugt" sydtyske køer, som altid går udenfor.

Link til indlæg
Del på andre sites