Hop til indhold

Stafet søges omkring Hvide Sande...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det her er måske en lidt underlig forespørgsel, men mine internet-veje har krydset et opslag om omplacering af en golden retriever som bliver aflivet hvis ikke der findes et nyt hjem til den... :cry: Normal vis lader jeg mig ikke påvirke af de der trusler, men denne her er bare gået rent ind af en eller anden grund (nok fordi det er en golden, jeg har altid haft det slemt med belgiere som har stået på internat osv. og nu kan jeg åbenbart heller ikke holde ud når det er golden retrievere der ikke har det godt, så jeg må nok hellere lade være med at få flere racer hvis ikke jeg skal ende som hundemor ude på landet med 1000 hunde jeg har "reddet" her og der... :stupid:) Lykkeligvis (eller måske uheldigvis, det kan godt vise sig at være upraktisk i længden :lol:) så var Jans reaktion da jeg viste ham opslaget "Aflives skal den ikke, så må vi have den indtil vi finder et godt hjem til den hvis ikke der er nogen som tager den" :hjerte:

 

Nå, men der skulle komme en og kigge på hunden i morgen. Vedkommende har så åbenbart været der i dag og er kørt igen fordi hunden har haft bidt 2 små hunde :genert: og så er det jeg tænker om der er mere vi ikke har hørt, for første udmelding i opslaget var at den kunne med børn, hunde, katte osv. osv. Og nu kommer vi så til trådens kerne: Er der en med hundeforstand som bor i nærheden af Hvide Sande som ved behov vil agere stafet og tage ud og se hunden an for os? Det vil være lidt surt at køre 380 km x 2 + en bro for at finde ud af at hunden har totalt knald i låget :genert: Jeg har udbedt mig et telefonnummer til ejerne så jeg selv kan høre lidt om den, men det vil være rart at have muligheden for at kunne sige at der kommer en og kigger på den, hvis det skulle blive nødvendigt... Any one? :genert: Please :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nok lang tid siden jeg har været aktiv herinde - så ved ikke om du kan huske mig....:-)

 

Jeg bor i Esbjerg så hvis der er behov vil jeg gerne køre til Hvide Sande og kigge lidt på hunden....

 

Jooow, jeg kan godt huske dig selv om du ikke vil spille CityVille med mig længere :blink: Tusind tak for hjælpen, jeg tager imod med kyshånd og skal selvfølgelig nok betale for den benzin du bruger på det :kys: Jeg ringer lige og spørger ind til den i morgen, vil du sende mig dit telefonnummer i en pb så jeg har det hvis jeg får brug for det? :-D

Tusind tusind tak for hjælpen!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...