Hop til indhold

Wolfsblut i Tyskland

Gæst bhagavan
 Share

Recommended Posts

Gæst bhagavan

Nogen der ved hvor man med fordel kan købe Wolfsblut i Tyskland?

Jeg er ude efter en 2-3-4 varianter WB i 2 kg's poser.

Futterfreund.de har egentlig et godt tilbud med 3 poser for 30.90 euro, men de tager vist ikke Visa, og en transportpris på 12 euro trækker også ned.

Findes der lignende tilbud derude?

på forhånd danke

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

futterfreunde.de er et af de billigste steder.

ellers er der tierspeisekarte.de (er smådyr i fragtpris) og healthfood24.de

De to første er de billigste hvis du vil have i 2 kg's poser og forskellige slags.

Ps. synes bestemt ikke en fragtpris på 12 euro er meget.

nåh ja og så healthy-feeding.de de er billigere i fragt - men kan ikke priserne på deres 2 kg's poser.

og ellers er der petshop.de (mener også at de er dyre i fragt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Futterfreund er virkelig meget billigt... Og jeg synes heller ikke, at 12,- € i fragt er meget... Der skal jo siges, at du kan bestille op til 45kg...

Der findes også healthfood24.com, men de er også dyrere end futterfreund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bhagavan

45 kg...hmm..og min hund spiser omkring 60-80 gram om dagen, så er der da til resten af dens liv nærmest ;-)

Set isoleret er 12 euro selvfølgelig ikke dyrt, meeen når man handler for 24-26 euro så er det altså en betragtelig pris.

F.eks købte jeg 4 kg TOTW hos zooplus.de, fragt gratis....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg lidt nysgerrige. Når I bestiller fra Tyskland, hvormeget bestiller I så af gangen? Vi er begyndt at fodre med Orijen som hos petfoodnord.dk koster 599 kr. for 13,5 kg. Hos futterfreund.de koster det 512,98 kr. for samme mængde. Med de ca. 89 kr. det vil koste i fragt, bliver prisen fra Tyskland 602 kr. Det vil sige, at man ender med at spare et par kroner, eller kigge jeg de forkerte steder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg lidt nysgerrige. Når I bestiller fra Tyskland, hvormeget bestiller I så af gangen? Vi er begyndt at fodre med Orijen som hos petfoodnord.dk koster 599 kr. for 13,5 kg. Hos futterfreund.de koster det 512,98 kr. for samme mængde. Med de ca. 89 kr. det vil koste i fragt, bliver prisen fra Tyskland 602 kr. Det vil sige, at man ender med at spare et par kroner, eller kigge jeg de forkerte steder?

Prøv at kigge på Tierbedarf, Futter, Tiernahrung günstig kaufen bei zooplus eller Pet Supplies, Pet Food, Dog Food, Cat Food and Pet Accessories at Zooplus, der kan du også spare

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber WB i Tyskland, og der hvor jeg har sparet mindst ved et køb, sparede jeg alligevel omkring 350-400 kr for 30 kg - og benzinen og tiden for selv at køre ud og hente det.

Ved ikke med Orijen, men gik rundt på de sider der er blevet foreslået i tråden her.

trådstarter: Måske du kan købe sammen med nogen venner/bekendte? Så er der som regel en del mere at spare

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bhagavan
Jeg køber gerne 2-3 sække WB hos Petshop.de. Fragt er altid 6 euro og jeg sparer flere hundrede kr hver gang i forhold til Danmark..

Nu har jeg selvfølgelig også en stor hund, så det kan betale sig for mig at bestille flere 15-kilos sække hjem ad gangen.

De reklamerer da ellers med fri fragt ved handel over 19 euros * leder stadig efter det eurotegn på tastaturet*

Fik svar fra petshop i dag, at deres tilbud med 4x2kg W,B ikke gælder ved køb af forskellige varianter, nedtur....

Jeg må åbenbart "nøjes" med futterfreund.de...3 poser for 43 euro ( der var den igen) inkl fragt = 320 kr, hvilket svarer til prisen for 2 poser i DK

Link til indlæg
Del på andre sites

De reklamerer da ellers med fri fragt ved handel over 19 euros * leder stadig efter det eurotegn på tastaturet*

Fik svar fra petshop i dag, at deres tilbud med 4x2kg W,B ikke gælder ved køb af forskellige varianter, nedtur....

Jeg må åbenbart "nøjes" med futterfreund.de...3 poser for 43 euro ( der var den igen) inkl fragt = 320 kr, hvilket svarer til prisen for 2 poser i DK

Den frie fragt er det ikke kun ved fragt til tyskland? Det har jeg i hvert fald oplevet flere steder.

Så får du da også en pose gratis...

Fik du tjekket om tierspeisekarte.de var billigere? der kan man i hvert fald også blande. Jeg gav lige over 500Dkr for 6 poser af 2 kg, inkl. fragt, ved dem sidste gang (og det var nogle af de dyreste varianter jeg købte)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller jeg kunne bestille hos tierspeisekarte.de

3 poser i neutral forpakning til 30 Euro's med fragt.

Nogen der kender stedet?

Kan man stole på at der nu også er WB i poserne??

ja, og det var fint...

Pillerne var fuldstændig magen til dem jeg havde set tidligere, de ville ellers nok også ret hurtigt blive lukket af de tyske myndigheder.

Edit: sikker på fragt ikke kommer oveni de 30 euro?

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller jeg kunne bestille hos tierspeisekarte.de

3 poser i neutral forpakning til 30 Euro's med fragt.

Nogen der kender stedet?

Kan man stole på at der nu også er WB i poserne??

Er du sikker at de passer med 0,- € i fragt?! Har lige kigget og der står altså, at de tager 10,50€ op til 8kg... Og så er det også forskelligt, hvad foderet koster. Alt efter, hvilken slags du bestiller... Du må vælge mellem alle slags, men

Wide Plain, Blue Mountain, Green Valley og Wild Pacific

koster 1,00€ ekstra per 2kg-pose

Ellers er det 27,90€ for 3x2 kg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du sikker at de passer med 0,- € i fragt?! Har lige kigget og der står altså, at de tager 10,50€ op til 8kg... Og så er det også forskelligt, hvad foderet koster. Alt efter, hvilken slags du bestiller... Du må vælge mellem alle slags, men

-Wide Plain- Blue Mountain

- Green Valley

- Wild Pacific

koster 1,00€ ekstra per 2kg-pose

Ellers er det 27,90€ for 3x2 kg

Jep også det jeg købte sidste gang, og til den pris. Og så betalte jeg også fragt, mener det var omkring 12 euro - men fik så også 12 kg herop. Så kan godt være de har en billigere pris for kun 6 kg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun i Tyskland at grænsen på de 19 euros gælder

Til Danmark koster det altid 6 euro og man skal bestille for mindst 30 euro. http://www.petshop.de/t-97-0-----.htm

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bhagavan

Det er sikkert den tyske pris jeg har set, fik ikke tjekket ud ved kassen, smed kun 3 poser i kurven for at prøve.....

Men så er prisen jo som hos futterfreund når fragten er medregnet, hos futterfreund er poserne dog vist nok originale...

42-43 euro er bestemt også en fin pris for 6 kg WB

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har svært ved at forstå tysk kan jeg anbefale Google Translate (da jeg er nybegynder må jeg desværre ikke poste linket her i forum - men der er lige til at google sig frem til). Den er ret god til at oversætte tekster til forståeligt dansk. Det er meget rart lige at kende til deres salgsbetingelser inden man blindt accepterer :-)

Derudover synes jeg det er imponerende så meget der er at spare ved at købe ind i Tyskland.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...