Hop til indhold

Hovedudstilling


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Nååååeee, nåede alligevel et smut derud...hvordan gik det så, hvis der var nogle af jer der var der og havde vaps i ringen ?

 

Nej desværre kunne jeg ikke deltage og har heller ingen hund der kan deltage lige pt. :-D Hun er ikke gammel nok til at stille med de helt gamle krager - endnu :mrgreen:

 

Var det godt???

 

Men jeg ved hvem der blev Årets hund - så lidt af min nysgerrighed er stillet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej desværre kunne jeg ikke deltage og har heller ingen hund der kan deltage lige pt. :-D Hun er ikke gammel nok til at stille med de helt gamle krager - endnu :mrgreen:

 

Var det godt???

 

Men jeg ved hvem der blev Årets hund - så lidt af min nysgerrighed er stillet :blink:

 

Jeps det gik rigtig fint. Det så ud til at være et godt arrengement, men jeg må nok sige, at der var noget mere gang i de vovser i forhold til, hvad vi er vant til, når den lille korn-fede Berner bliver udstillet !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps det gik rigtig fint. Det så ud til at være et godt arrengement, men jeg må nok sige, at der var noget mere gang i de vovser i forhold til, hvad vi er vant til, når den lille korn-fede Berner bliver udstillet !!! :mrgreen:

 

JEP :mrgreen::mrgreen:

 

Men Berner-basserne kan nu også "spasse" ud i ny og næ :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okke dog ja, men der er squ bare ikke den samme gang og gejst i dem. Det er lidt mere i det magelige tempo og alt til sin tid :mrgreen:

 

Det kan jo også være fornuftigt at leve på den måde :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...