Hop til indhold

Louise og Taiki siger hej


Gæst Louise86
 Share

Recommended Posts

Gæst Louise86

Ja, så er det vist på tide lige at præsentere sig. Der ligger en tråd om Taiki i "Vis din perle"-forummet.

 

Jeg hedder Louise, jeg er 25½ år gammel og et stort legebarn. Derfor falder det ret naturligt, at jeg her fra februar skal læse til pædagog. :genert:

 

Jeg har været lang tid om at nosse mig sammen til at få gjort en studentereksamen færdig og så skulle jeg lige runde sygeplejerskestudiet, inden jeg nu har lagt mig fast på pædagogstudiet. Jeg har mange års erfaring fra børneområdet, så hvorfor jeg ikke er gået i gang for længe siden aner jeg faktisk ikke. :vedikke:

 

Min kæreste er 37 år og arbejder på et asylcenter, så det er vel grundlæggende ved os begge to, at vi godt kan lide at arbejde med mennesker.

 

 

Taiki (han) er 12 uger og af racen shiba inu. En lidt speciel og halvsjælden race her i DK (desværre), men det bliver da bedre og bedre.

Jeg (vi - kæresten og jeg bor sammen, og Taiki er fælles) valgte denne race, fordi jeg har erfaring med den fra min tidligere svigerfamilie. Det er den eneste hunderace hvor jeg virkelig har brudt mig om stort set ALLE hunde jeg har mødt, hvor det ellers med andre racer er kommet an på personligheden (f.eks. labradorer, kan jeg måske lide hver 4. jeg møder, resten føler jeg intet specielt for/med). Derfor har jeg ikke tidligere overvejet tanken om hund, da det er lidt for stort et sats hvis man ikke på forhånd har en føling med, at man kan lide de generelle personlighedstræk ved racen.

Min kæreste kan bare godt lide hunde generelt og så har jeg hjernevasket ham lidt, så han nu også er forelsket. :blink:

 

 

Måske er det fordi, jeg selv matcher beskrivelsen af en shibas sind, at den race passer mig så godt. Og så er det en smuk hund, selvom det bestemt ikke er udseendet det kommer an på.

 

 

Her er lidt billeder af os - og hej til jer alle derude.

 

:vinken:

Taiki 9 uger 014.jpg

Taiki 9 uger 007.jpg

392988_10150363625413202_611693201_8398061_634718815_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Billedet hvor jeg sidder i sofaen med tæppe på, er taget kl. lort om morgenen dagen efter juleaften. Taiki var med os ude hos min familie med mange mennesker, så om morgenen havde han brug for bare at tisse og tygge lidt i et ben, inden vi sov videre. Så hvis mit hår er vildt og jeg ser træt ud - så er det fordi at jeg er det. Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...