Hop til indhold

Hund og kat


Gæst Anjavj
 Share

Recommended Posts

Kunne godt tænke mig at høre hvordan folk derude har introduceret hunde og katte til hinanden :-) skal nemlig selv til det inden alt for længe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt, at du vil ruste dig godt til det, så det kommer til at foregå så gnidningsfrit som muligt. Der er nemlig en masse du kan gøre. Og det er nemlig ikke bare at lukke dem sammen. :)

 

Prøv at se denne tråd http://www.hunde-forum.dk/traening/24426-sammenforing-af-hugo-og-kattene-videoer.html og prøv at søge på sammenføring af hund og kat. Der er nemlig skrevet en helt masse om det. Og spørg endelig, hvis du har uddybende spørgsmål. Vi er mange med både hund og katte. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.

 

Dejligt at du vil udvide familien ;-)

 

Nu har jeg ikke kat mere ( jeg mistede ham da han blev kørt ned sidste år.. ), men jeg har egentlig ikke gjort noget særligt.

 

Ricko kan generalt godt lide katte, så det har ikke været et problem, men de katte jeg har haft, har jo været fra killinger, så han har set dem fra de var små og legesyge, han rendte og legede med dem.... var nu sjovt at se :lol:

 

Men ellers så tror jeg bare, at man skal tage det stille og roligt, lade dem langsomt vænne sig til hinanden og sørge for man altid er i nærheden hvis der evt. skulle ske noget uventet.

 

Selvfølgelig sørge for at det bliver en god oplevelse for begge dyr, at de forbinder hinandens selskab med noget godt, evt. nogen guffere, ellers ved jeg ikke hvad man ellers kunne gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...