Hop til indhold

Sån-ja's hvalpe


chr68866
 Share

Recommended Posts

Det lyder da som det er det vi skal. Medbringer hjælper der kan:

 

a: underholde de andre nede i kassen, mens der bliver taget billeder

b: stå og underholde den der får taget billede

c: tale i en lind strøm, mens der køres kage ind

 

 

 

crap dammit, så skal jeg jo til at bage

 

Det minder mig om jeg godt kunne æde noget kage...

 

eller ben&jerry med cookie dough....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

5½ uge, og så kom der liv.

 

De er dælme svære at holde styr på når man skal tage billeder, og man er alene om projektet. -og de ville bare ikke sove igår.

 

Her de fuldstændigt u-photoshoppede billeder af balstyriske hundehvalpe.

 

Ser frem til week-enden når mk101 skal gøre et forsøg med at tage billeder :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

5½ uge, og så kom der liv.

 

De er dælme svære at holde styr på når man skal tage billeder, og man er alene om projektet. -og de ville bare ikke sove igår.

 

Her de fuldstændigt u-photoshoppede billeder af balstyriske hundehvalpe.

 

Ser frem til week-enden når mk101 skal gøre et forsøg med at tage billeder :mrgreen:

 

Nøøøøj hvor er de dejlige :mrgreen:

 

Ja de er nok ikke nemme at fotografere - sådan nogle små Canis Umulius´er :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

5½ uge, og så kom der liv.

 

De er dælme svære at holde styr på når man skal tage billeder, og man er alene om projektet. -og de ville bare ikke sove igår.

 

Her de fuldstændigt u-photoshoppede billeder af balstyriske hundehvalpe.

 

Ser frem til week-enden når mk101 skal gøre et forsøg med at tage billeder :mrgreen:

 

 

Så er det ikke nu vi skal quote din tidligere post med at hvalpene var så nemme, vel?

Tænkte det kunne sætte tårene i gang :mrgreen:

 

Selv om de er hyperaktive er det garanteret det bedste i hele verden at se sådan nogle små djævle vokse op :blink:

 

:lun:

 

tak for billeder, det har sån-ja klaret godt :lun:

 

 

Og weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee så kommer der kæmpe post i vis os din perle her efter weekenden, fyldt med sån-ja's hvalpe :blink:

 

host host....gør der ikke? hva? hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det ikke nu vi skal quote din tidligere post med at hvalpene var så nemme, vel?

Tænkte det kunne sætte tårene i gang :mrgreen:

 

Selv om de er hyperaktive er det garanteret det bedste i hele verden at se sådan nogle små djævle vokse op :blink:

 

:lun:

 

tak for billeder, det har sån-ja klaret godt :lun:

 

 

Og weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee så kommer der kæmpe post i vis os din perle her efter weekenden, fyldt med sån-ja's hvalpe :blink:

 

host host....gør der ikke? hva? hva?

 

 

Se det er jo op til mk101 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, det kræver blot én ting: at jeg husker at pakke kameraet. Og huske er ikke altid min stærke side...

 

Men skal gøre mit. Og ved jo egentlig også, at chr... allerede ligger inde med et meget fint billede af i det mindste fire af hvalpene, som jeg syntes vi skal presse på for at få lov at se!

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, det kræver blot én ting: at jeg husker at pakke kameraet. Og huske er ikke altid min stærke side...

 

Men skal gøre mit. Og ved jo egentlig også, at chr... allerede ligger inde med et meget fint billede af i det mindste fire af hvalpene, som jeg syntes vi skal presse på for at få lov at se!

 

 

har jeg ikke postet det tidligere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...