Hop til indhold

Noomi og Thailo i sommerhus


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det er nogle ret gode billeder du har fået taget, Nollike (regner selvfølgelig med at du sender nogle til mig :-D) men du har jo også øvet dig. :blink: .... sig det ikke til nogen, men jeg tror Noomi er danmarks mest fotograferede hund!. :lol:

 

Jeg synes det var en hyggelig ferie vi havde og mon ikke vi havde kedet os hvis ikke Noomi havde aktiveret os med jævne mellemrum. *GGG* Det er ikke mangel på opfindsomhed der præger den unge blondine. :cool: :blink:

 

Thailo har også hvilet ud efter en uge med en hæmoride efter sig men han er glad for Noomi, selvom det ikke altid kan ses. Han har helt sikkert nydt at have selskab af en anden firbenet også selvom det var en lille "fjolle".

 

Jeg synes også at det var en hyggelig ferie :mrgreen: Det kan da godt være at det har været en fordel at have en til at stå for "underholdningen" :lol: Jeg var i hvert fald glad for at det var dig der var med og ikke en der ikke er så glad for hunde, for så havde det nok set anderledes ud... :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle gode billeder, og hvor ser det dog ud til, at der har været skruet op for hyggen :banan:

 

Er det mig, eller har Noomi bare den her kæmpe udstråling af frækhed. Man kan jo faktisk se på billederne, at øjnene lyser af spilopper og unoder 007.gif

 

Og søde lille Thailo ligner til tider en der tænker "kan hun dog ikke snart falde lidt til ro? Sååååk..." :mrgreen:

 

Hvor er de skønne :lun:

 

Åhh ja, du har fuldstændig ret!! Man er ikke i tvivl om hvornår der kommer noget næste gang :lol: Og hvis der er stille er der også grund til bekymring :shock:

 

Thailo har været ualmindelig overbærende. Alene det at hver gang Noomi havde været adskilt fra ham i bare 1 min. eller var vågnet efter en lur, så skulle han kysses eller bides i ører eller kinder :shock: Og det tog han i stiv pote, så mon ikke han trænger til at få lidt fred fra hende nu? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Åhh ja, du har fuldstændig ret!! Man er ikke i tvivl om hvornår der kommer noget næste gang :lol: Og hvis der er stille er der også grund til bekymring :shock:

Ha ha ja de er ligesom med børn ro=unoder :blink:

 

Thailo har været ualmindelig overbærende. Alene det at hver gang Noomi havde været adskilt fra ham i bare 1 min. eller var vågnet efter en lur, så skulle han kysses eller bides i ører eller kinder :shock: Og det tog han i stiv pote, så mon ikke han trænger til at få lidt fred fra hende nu? :lol:

Nåååhh mon ikke han har sovet rigtig godt efter I er kommet hjem? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ja de er ligesom med børn ro=unoder :blink:

 

 

Nåååhh mon ikke han har sovet rigtig godt efter I er kommet hjem? :mrgreen:

 

Fuldstændig som med børn :lol:

 

Jeg kan forestille mig at han har haft brug for at hvile ud. Det har Noomi ihvertfald, men det må også være hårdt at være sådan på i en hel uge :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Åhh ja, du har fuldstændig ret!! Man er ikke i tvivl om hvornår der kommer noget næste gang :lol: Og hvis der er stille er der også grund til bekymring :shock:

 

Thailo har været ualmindelig overbærende. Alene det at hver gang Noomi havde været adskilt fra ham i bare 1 min. eller var vågnet efter en lur, så skulle han kysses eller bides i ører eller kinder :shock: Og det tog han i stiv pote, så mon ikke han trænger til at få lidt fred fra hende nu? :lol:

 

hvor lyder han dejlig (ja, autonoomi lyder altså knap så dejlig :roll:)

 

fnis :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Fuldstændig som med børn :lol:

 

Jeg kan forestille mig at han har haft brug for at hvile ud. Det har Noomi ihvertfald, men det må også være hårdt at være sådan på i en hel uge :klovn:

Ja det tager noget på kræfterne, at skulle være på og opleve så meget :mrgreen:sc0656ah.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja og i dag har hun skullet tage sig MEEEEGET sammen og være prøve-kanin til Irenes eksamenshold (og det gjorde hun faktisk ret godt endda :klap2::hjerte:) så nu sover hun som en sten igen :lol:

Årh det var flot, det er lige før, man kan sige bestået til hende også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja det er tæt på, jeg var ellers lidt spændt på hvordan det ville gå når der var andre hunde, men efter lidt startvanskeligheder så gik det faktisk en del bedre end forventet :mrgreen:

Så kan du godt tillade dig at være stolt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op en masse flotte billeder:-), det ser ud til at i går rundt med kamera i hånden hele tiden ellers er i bare mere heldige end jeg er. Min bette hund kommer rendende så snart den hører kameraet og tror det er en tingest der skal ædes og det giver ikke lige de fedeste billeder:lol:

 

Venlig hilsen Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op en masse flotte billeder:-), det ser ud til at i går rundt med kamera i hånden hele tiden ellers er i bare mere heldige end jeg er. Min bette hund kommer rendende så snart den hører kameraet og tror det er en tingest der skal ædes og det giver ikke lige de fedeste billeder:lol:

 

Venlig hilsen Gitte

 

Hvis du spørger Ascha vil hun nok mene at det er det første :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...