Hop til indhold

Noomi og Thailo i sommerhus


Nollike
 Share

Recommended Posts

Som nogen ved er vi lige kommet hjem fra en uge i sommerhus. Og den har åbenbart været hård, Noomi har ikke rokket sig ud af flækken siden hun kom hjem og lagde sig til at sove kl. ca. 18.00 :lol: Meeen hun har også haft travlt med at drille Thailo (som i den grad havde taget den elastiske snor med :shock: :5up:), grave i haven :oops: (ups, det krævede liiige lidt oprydning fra min side :shock:), gnaske div. pinde til træflis (som mor også efterfølgende måtte rende og samle op :evil:) und so weiter und so weiter så det jeg er kommet frem til efter en uge i sommerhus er: TAG ALDRIG EN UGE I ET LEJET SOMMERHUS MED EN UNGHUND!!!! :lol:

 

Nå, men her er lidt billeder også fra Noomis besøg hos Mor Sirup (hundemor) :-D:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

HJÆLP, hvad er det for en kæmpe hund der har spist noomi???

 

Er lille Noomi helt væk:megaked:

 

 

 

 

:mrgreen: Men det ser hyggeligt ud, selom Tailo nu er den lille:-D

 

Lille Noomi er ikke helt væk, hun lever oppe i hovedet på store Noomi :shock::lol: Så jeg går bare og venter på at store Noomi også træder i kraft mentalt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er hun flot. ....og stor! :shock:

 

 

sikke en dejlig ferie, hvor du fik lov at rende efter hund og dække huller til :mrgreen: :mrgreen:

 

hvordan var det, da hun genså sin mor?

 

Tak :mrgreen: Nu har jeg meldt hende til 3 udstillinger, så må vi se om dommerne har samme opfattelse som dig og mig :blink:

 

Ja fantastisk ferie, også for Ascha som deltog i at stoppe Noomi i div. unoder som f.eks. at gnave i trappetrinet ud til terassen, i en stolpe der stod i stuen, finde sko div. mærkelige steder (og Thailos halsbånd var på mærkværdig vis havnet ude på græsplænen) osv. :lol: Men hun har haft det deeeejligt, det var en ferie til ug med kryds og slange i Noomis øjne, især når hun havde fået sit yndlings-suttedyr Thailo med :5up: og så i en hel uge!!! :lol:

 

Noomi syntes at det var super sjovt at se "mor" :mrgreen: Desværre var glæden ikke helt gengældt, Sirup gad hende ikke og knurrede af hende :cry: Meeen, det afholdt nu ikke Noomi fra at prøve at fedte sig ind :lol: Så den helt store gensynsscene var der bestemt ikke tale om, men hun havde det sjovt alligevel :cool: der var jo både de andre hunde og katten + en masse grene osv. hun kunne muntre sig med, så hun var godt træt da vi kørte hjem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder og ser ud til, at I alle har haft en aktiv-ferie :mrgreen: arrangeret af Noomi :engel:

 

Hvorfor forestiller jeg mig stadig Noomi som hvalp :hmm: hun er jo kæmpe stor :megaked: Hvem har i øvrigt givet hende lov til at blive så stor så hurtigt :evil::confused:;-) Men så er det jo dejligt, at hvalpen endnu lever trygt og godt i hende :hjerte: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det lyder og ser ud til, at I alle har haft en aktiv-ferie :mrgreen: arrangeret af Noomi :engel:

 

Hvorfor forestiller jeg mig stadig Noomi som hvalp :hmm: hun er jo kæmpe stor :megaked: Hvem har i øvrigt givet hende lov til at blive så stor så hurtigt :evil::confused:;-) Men så er det jo dejligt, at hvalpen endnu lever trygt og godt i hende :hjerte: :mrgreen:

 

Det minder mig om - jeg var inde i dit album i går....og ja, :ae: ...man kan altså se at lille Jacki er ved at få mere form som en schæfer. Jeg kunne se det i hendes ansigt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak :mrgreen: Nu har jeg meldt hende til 3 udstillinger, så må vi se om dommerne har samme opfattelse som dig og mig :blink:

 

Ja fantastisk ferie, også for Ascha som deltog i at stoppe Noomi i div. unoder som f.eks. at gnave i trappetrinet ud til terassen, i en stolpe der stod i stuen, finde sko div. mærkelige steder (og Thailos halsbånd var på mærkværdig vis havnet ude på græsplænen) osv. :lol: Men hun har haft det deeeejligt, det var en ferie til ug med kryds og slange i Noomis øjne, især når hun havde fået sit yndlings-suttedyr Thailo med :5up: og så i en hel uge!!! :lol:

 

Noomi syntes at det var super sjovt at se "mor" :mrgreen: Desværre var glæden ikke helt gengældt, Sirup gad hende ikke og knurrede af hende :cry: Meeen, det afholdt nu ikke Noomi fra at prøve at fedte sig ind :lol: Så den helt store gensynsscene var der bestemt ikke tale om, men hun havde det sjovt alligevel :cool: der var jo både de andre hunde og katten + en masse grene osv. hun kunne muntre sig med, så hun var godt træt da vi kørte hjem :lol:

 

:mrgreen: jeg begynder at forstå det der 'autonoomi' noget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det minder mig om - jeg var inde i dit album i går....og ja, :ae: ...man kan altså se at lille Jacki er ved at få mere form som en schæfer. Jeg kunne se det i hendes ansigt :shock:

 

g010.gifd035.gifg010.gif

 

Vil du ikke godt lade være med at fortælle mig, at min lille baby-vaps er ved at blive stor :megaked: Hun var på vægten hos dr. dyr i går - hun vejer nu 9,4 kg :shock: for 4 uger siden vejede hun knap 5 :???:

 

Ikke at det er nogen dårlig ting, at hun begynder mere at ligne en schæfer :blink: - det var jo ligesom planen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
g010.gifd035.gifg010.gif

 

Vil du ikke godt lade være med at fortælle mig, at min lille baby-vaps er ved at blive stor :megaked: Hun var på vægten hos dr. dyr i går - hun vejer nu 9,4 kg :shock: for 4 uger siden vejede hun knap 5 :???:

 

Ikke at det er nogen dårlig ting, at hun begynder mere at ligne en schæfer :blink: - det var jo ligesom planen :mrgreen:

 

nårh :ae:

 

 

....men ja, hun skulle jo nødigt begynde at ligne noget helt andet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle ret gode billeder du har fået taget, Nollike (regner selvfølgelig med at du sender nogle til mig :-D) men du har jo også øvet dig. :blink: .... sig det ikke til nogen, men jeg tror Noomi er danmarks mest fotograferede hund!. :lol:

 

Jeg synes det var en hyggelig ferie vi havde og mon ikke vi havde kedet os hvis ikke Noomi havde aktiveret os med jævne mellemrum. *GGG* Det er ikke mangel på opfindsomhed der præger den unge blondine. :cool: :blink:

 

Thailo har også hvilet ud efter en uge med en hæmoride efter sig men han er glad for Noomi, selvom det ikke altid kan ses. Han har helt sikkert nydt at have selskab af en anden firbenet også selvom det var en lille "fjolle".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Sikke nogle gode billeder, og hvor ser det dog ud til, at der har været skruet op for hyggen :banan:

 

Er det mig, eller har Noomi bare den her kæmpe udstråling af frækhed. Man kan jo faktisk se på billederne, at øjnene lyser af spilopper og unoder 007.gif

 

Og søde lille Thailo ligner til tider en der tænker "kan hun dog ikke snart falde lidt til ro? Sååååk..." :mrgreen:

 

Hvor er de skønne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder og ser ud til, at I alle har haft en aktiv-ferie :mrgreen: arrangeret af Noomi :engel:

 

Hvorfor forestiller jeg mig stadig Noomi som hvalp :hmm: hun er jo kæmpe stor :megaked: Hvem har i øvrigt givet hende lov til at blive så stor så hurtigt :evil::confused:;-) Men så er det jo dejligt, at hvalpen endnu lever trygt og godt i hende :hjerte: :mrgreen:

 

Ja den fik hun arrangeret godt, der var ingen fare for at gå i dvale ihvertfald :lol:

 

Ganske vist er hun vokset, men hun har stadig "barne-udtryk" i ansigtet :lun: Og indersiden kan man heldigvis ikke se... :ivrig::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiiiiiiiiiiiiii hvor nogle dejlige billeder.

 

Din "lille" vovse er så sød :lun:

 

 

 

Tror Aslan var klar på den leg med at gave huller :-P

 

 

Og hvor må det være skønt at have en morder "gidder" rydde op efter sig :blink:

 

Men lidt ferie har du vel haft?

 

Nå ja, gad og gad, men man kan jo ikke være andet bekendt når det er et lejet sommerhus :mrgreen: Og slet ikke når man skal arbejde sammen med hende det er lejet af bagefter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...