Hop til indhold

campionater --


Gæst cairn
 Share

Recommended Posts

:shock: Er der nogle i forummet, der er vant til udenlandske udstillinger - altså har kendskab til udenlandske championater - og ikke mindst "rabat-reglerne"............

 

I nogle lande opnår man som måske bekendt rabat, hvorved forstås at det kun er nødvendigt med et cac/cacib i det pågældende land, såfremt hunden i forvejen er champion i et andet land (den skandinaviske model)..........

 

Hvordan er det f. eks. med Luxembourg ??? Holland, Belgien og Frankrig ??

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Er der nogle i forummet, der er vant til udenlandske udstillinger - altså har kendskab til udenlandske championater - og ikke mindst "rabat-reglerne"............

 

I nogle lande opnår man som måske bekendt rabat, hvorved forstås at det kun er nødvendigt med et cac/cacib i det pågældende land, såfremt hunden i forvejen er champion i et andet land (den skandinaviske model)..........

 

Hvordan er det f. eks. med Luxembourg ??? Holland, Belgien og Frankrig ??

 

 

Luxembourg skal du have 1 cert hvis du er champ i andet land, Holland, Belgien og Frankrig er den hårde vej....

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: Det glæder jeg mig til..

 

Det siges også, at et polsk championat ligeledes giver rabat f. eks. i de baltiske lande...... men vor mange cac/cacib skal man høste i Polen ????

 

 

I Polen skal der høstes 3 CAC, der gives i hver klasse.

 

Estland er en del af det nordiske samarbejde, så der skal du kun have 1, mens du med et dansk championat i bagagen skal gå den lange vej i letland og litauen.

 

Gibraltar og San Marino er også kun 1 (så vidt jeg husker)

 

Malta kan du slippe med 2 (altså hvis du er champ).

 

 

-Resten af vejen rundt er det på den hårde måde så vidt jeg husker :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...