Besvaret Februar 4, 201214 år comment_852946 har fundet dette produkt i en anden tråd om foder og tilskud til hunde med ledproblemer og vil lige høre om der er nogen herinde der har erfaring med det ? Har nemlig tænkt på at købe det til Rex. Det står godt nok under kategorien: Nyre, men har åbenbart nogen gode egenskaber m.h.t ledproblemer, hvis man skal tro dem der har bedømt produktet. Buy Canine Inflamex, £11.02, Supplements Products, Online Pharmacy Samme sted kan man også købe Cortaflex canine til små 200 kr. for 236 ml. Er det dyrt ?...og hvor meget skal man bruge pr. gang ? Rapporter
Besvaret Februar 9, 201214 år comment_857994 HElt klart tage cortaflex. DEn dåse holder ca 3 mdr til fm stor hund, så det Er ok billigt. koster 3 gange så meget i dk.. Rapporter
Besvaret Februar 9, 201214 år Forfatter comment_857996 Tak for svar har bestilt begge dele , så må jeg se hvad det er for noget, det der Canine Inflamex. Rapporter
Besvaret Februar 9, 201214 år comment_858003 Velbekomme, det fs vist til inflamation i muskler og led, altså ømhed. Rapporter
Besvaret Februar 10, 201214 år Forfatter comment_858085 Jeg mente også bare, om det er noget der virker efter hensigten, men det får jeg jo, at se . Det er ikke kommet endnu. Rapporter