Hop til indhold

Hejsa. Lige en kort præsentation af en ny person i forummet.


Gæst Lene
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg er ny her, jeg har lige fået hund igen. to dejlige Lhasa apsoèr. Grunden til det blev denne race var egentlig pga jeg havde læst det var en af de bedre i forhold til allagi, ligesom det er en lille hund som alligevel kan sige vov. (det er nødvændigt da vi bor på landet og jeg hader at være alene hjemme) :lol:

 

Jeg er en pige på 24 år. Jeg er udlært jordbrugsteknolog og har fået job i Varde landboforening som junor konulent i driftøkonomi. Hvilket jeg er rigtig glad for.

 

Jeg har tidligere redet mig. Men pga min astma har jeg valgt at sige det er et overstået kapitet. Så jeg skal også bruge denen vidunderlige hund til at udstille (for at få alle de timer til at gå som jeg normalt brugte i stalden)

 

Udover Hund har jeg 4 skildpadder 1 russer 1 grækker og 2 leopard skildpadder.

 

Det var en kort beskrivelse af mig. Hvis der er noget jeg har glemt at fortælle der kunne have interesse må i endelig spørger.

 

Jeg håber på at kunne bruge dette forum til råd og vajledning samt en masse hyggesnak :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...