Hop til indhold

Legeaftale i vinterferien (Århus og omegn)


Gæst LadyDay
 Share

Recommended Posts

Gæst LadyDay

Hej folkens.

 

Jeg er så heldig at skulle passe den dejlige 1. årige golden retriever pige jeg er hundelufter for i 9 dage i vinterferien (10.-18. februar), så jeg tænkte det kunne være hyggeligt at finde nogen der havde lyst til en lege-date.

Maddie er en glad, stadig lidt hvalpet, lille krudtugle der ELSKER alle andre hunde. Hun er især glad for løbe-/tumle-leg, så hun leger bedst med andre hunde af en hvis størrelse/energi, men hun er utroligt sød og kærlig, hilser altid pænt og har et godt "sprog" så mindre hunde kommer hun også godt ud af det med.

Hun er en blid og følsom pige på trods af hvalpekrudtet. :lun:

 

Anyways, vi synes det kunne være hyggeligt hvis der er nogen der har lyst til at lege :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Jeg bor godt nok i Randers, men hvis du er har lyst til en lidt længere køretur, så har jeg et stk. lille (men meget legeglad!) hund på 7måneder der elsker løbe/tumle lege og som er vant til at lege med både en Labrador og en Cocker/springer spaniel, så mon ikke hun også ville kunne klare en golden? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay

@Stenshoej - Vi vil gerne køre til Silkeborg. Mine forældre bor alligevel i nærheden af Silkeborg, så jeg kan kombinere det med et besøg hos dem. Meget smart! Og så er der jo dejligt i og omkring Silkeborg!

 

@CBK - Det lyder jo perfekt! I er jo lige i nærheden så. Jeg er iøvrigt stor schæfer-fan :mrgreen: Ja, jeg kender Maddie rigtig godt. Jeg lufter hende 3-4 gange om ugen. Det betyder også at jeg har mødt en masse andre hunde med hende, så jeg har en god fornemmelse af hendes tilgang til andre hunde.

 

@Celinamoon - Tak for tilbuddey. Det lyder som om din vovse sagtens kan klare en golden. Og hvis jeg kender terriere ret i det hele taget, så er det sikkert Maddie der ville blive træt først! Hihi. Jeg tror ikke jeg kommer til at køre helt til Randers også, men ellers tak :-)

 

Stenshoej og CBK - Jeg sender jer lige en pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne. No prob. Jeg har en aftale med CBK og hendes smukke schæfer på Torsdag kl. 14. Kunne være hyggeligt hvis du og Bella kom med! Hvis ikke det passer dig kan vi jo kigge på en dag sidst på ugen? Yep, jeg har dit nummer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Weeeee, vi vil meget gerne med torsdag:-)

 

Kan du ikke sende en sms i morgen, så aftaler vi lige nærmere - evt. også en tur her først på ugen:-)

 

Kan i komme til Brabrand idag .. Vi kan lege indtil kl 15 ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne. No prob. Jeg har en aftale med CBK og hendes smukke schæfer på Torsdag kl. 14. Kunne være hyggeligt hvis du og Bella kom med! Hvis ikke det passer dig kan vi jo kigge på en dag sidst på ugen? Yep, jeg har dit nummer.

 

Kan det ikke være lidt før ...evt kl 13 ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej mou. Idag passer ikke så godt. Maddie er godt træt efter en masse nye oplevelser lørdag og søndag og trænger til en stille dag. Vi kan sikkert godt finde ud af at rykke aftalen torsdag til kl. 14. Hvad siger Anne og Christina?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej mou. Idag passer ikke så godt. Maddie er godt træt efter en masse nye oplevelser lørdag og søndag og trænger til en stille dag. Vi kan sikkert godt finde ud af at rykke aftalen torsdag til kl. 14. Hvad siger Anne og Christina?

 

Jeg har lige fået en til at tage min kontorvagt, så jeg kan godt tidligere torsdag...

Så skulle der gerne være så jeg kan tage fastelavnsboller med ;) Skylder især merete een...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået en til at tage min kontorvagt, så jeg kan godt tidligere torsdag...

Så skulle der gerne være så jeg kan tage fastelavnsboller med ;) Skylder især merete een...

 

;-) jae sådan kan det gå.CBK....

Jeg kan fra kl 10 - 13 .. så i skriver bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...