Hop til indhold

Fil eller klip?


Gæst Valishia
 Share

Recommended Posts

Gæst Valishia

Hope har bare så lange klør, og uanset hvad fanden jeg gør, så gider hun altså ikke den klipper jeg har (jeg aynes også den er elendig) og i dag forsøgte jeg så lidt med min egen neglefil og det nød hun... Men hvor finder man sådan nogen uden at de er elektriske og samtidig må de altså godt tage lidt mere end min almindelige fil, for så stor tålmodighed har jeg altså heller ikke...:genert:

Råd og tips tages imod med kyshånd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Min dyrlæge bruger en helt almindelig neglefil til evt. finpudsning/krogede negle. Måske kan en neglefil være med til at gøre neglehåndtering mindre slem?

 

Vil foreslå at du i det daglige gør meget ud af at røre ved poter, herunder negle - uden at gøre det til noget stort, men altså en hyggeting.

Som jeg også skriver forsøgte jeg mig med en fil, hvilket hun nød... Synes bare det tager hundrede år med den jeg har... Og selvom hun er en tålmodig hund, så er hun ikke så tålmodig... Og det eneste jeg kan finde på nettet er maskiner til at file med....

men daglig omgang med poter er nødvendigt her i huset... De bliver vasket og nusset om efter gåture... Nulret under gåture... Nulret imens vi sofa hygger osv... Men hun kan slet ikke have negleklipperen... Tror det er lyden.... Hmm jeg må bare jagte en lidt kraftigere fil....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

jeg har en hunde-neglefil, så de findes skam. Den jeg har fulgte med da jeg fik reiki så hvor den er købt ved jeg ikke, men har da set dem engang i den lokaledyrehandel, så mon ikke det bare er at spørge der hvor du normalt handler hundeting.

-den er noget grovere end en fil til mennesker, og ganske effektiv.

 

Personligt ville jeg dog istedet anskaffe en ordentlig klosaks, og så få indlært det der med at klippe klør. Reiki var panisk for det da jeg fik ham. Han bryder sig stadig ikke om det, men affinder sig med det, og ved da trods alt at han ikke skal dø når jeg går igang.

-og det er bare SÅ meget nemmere at at sidde og file.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Okay... Jamen så må jeg ned til vores "underlige" dyrehandel og se om han har sådan noget... Jeg bruger det lige så meget som hygge nusse om poterne, derfor generer det mig ikke at file dem. Men jeg bryder mig slet ikke om at klippe dem, og på dårlige dage kan jeg desværre heller ikke grundet smerter i hænderne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Hvad er der galt med en elektrisk?

 

Luna bliver panisk hvis jeg kommer med negleklipperen, men kommer jeg med den elektriske sliber, så er hun bare nysgerrig :-D

Alt der siger lyde er farligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...