Hop til indhold

hjemkomst


Aslan
 Share

Recommended Posts

Uha sikke en velkomst i dag.

 

Alt er som normalt, vi siger hej bla bla tisser bla bla....

 

og så kigger aslan på mig, og nuller efter mig og kigger på mig, og så går han hen på hunde madressen og sætter sig og kigger på mig og kiiiiiiiiiigger på madressen. Så fanger jeg den, tager den bærbar og går mod sofaen (tester) så kommer aslan efter mig og kiiiiiiiiiiiiiiigger på madressen igen.

 

Så går jeg hen til madressen, smider mig på maven og åbner den bærbar..... så placere aslan sin numsen godt op ad mig, synker ned i ligge stilling med sit ben, og så er det jo bare råhygge. så kommer der lige et ben og et par potter op på den bærbar, og sp lige ligge aaaaaaaaaalt vægten på forbenene sådan at han kan blve præsset helt ind til.

 

 

 

Så tænker jeg lidt, kan aslan mærke på mig at jeg har haft en spade dag og det eneste jeg har ventet på er at komme hjem til min hund??? :blink::blink::blink::blink::blink:

 

 

Men her ligger vi så, hygger og hygger og hygger lidt mere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt :lun:

 

Og ja, jeg tror godt, at hunde ved, hvornår deres 2-benede trænger til lidt ekstra omsorg :-D

 

Det er bare sjovt at han opfører sig som han plejer, indtil vi har sagt hej og alt det der, og sååååå kiiiiiiiiiiiiiigger han.

 

Åhr, det lyder da bare rigtig hyggerligt :lun:

 

Han er da bare betænksom, ham Aslan :hjerte:

 

Når det tager ham, ja så er han betænksom :mrgreen:

 

Syntes ikke der er meget betænksom over at jeg gider at øve pote med ham, og så smækker han poten op i mit ansigt istedet for hånden :roll:

Så kan man snakke om overdrivelse for et stykke pølse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hvor hyggeligt :lun:

 

Drømmer om den dag, hvor jeg har min egen hund, som (forhåbenligt) også vil ligge sådan (bare en gang i mellem) :sove:

 

Jeg drømme rogså om den dag DU får hund :blink: (med alt det du læser og sørger for at vide......så tror jeg det bliver en heldig hund)

 

Meeeeeeen du skal jo lige flytte til Fyn først og øve dig på Aslan :blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg drømme rogså om den dag DU får hund :blink: (med alt det du læser og sørger for at vide......så tror jeg det bliver en heldig hund)

 

Meeeeeeen du skal jo lige flytte til Fyn først og øve dig på Aslan :blink::blink::blink:

 

Haha, du er nok optimistisk :blink:

 

Men jeg tror desværre ikke jeg har tid, for så snart jeg er færdig med gym, skal jeg have mig den bette vovse :lun:

 

Og så tror jeg altså ikke at jeg har råd til at flytte til Fyn :???:

 

Men hvis/når jeg skal til Fyn (somewhen), så kunne det da være hyggeligt at finde på noget :-P

 

PS. Og taarrk for de søde ord :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...