Hop til indhold

Tragisk dødsfald


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er chokerende så mange dræberhunde der faktisk findes på HF - og så lige dejlige Jacki også :megaked: ... A9: jeg må hellere komme og hente hende inden du får hende ødelagt fuldstændigt :roll:

 

 

 

 

:engel: :blink:

 

Du holder nallerne fra hende, gør du :evil: :blink: Hvis du er heldig kan du få lov at nusse hende d. 13. sep, men kun efter forudgående tilladelse :evil::mrgreen: :blink:

 

Og så vil jeg gerne have lov til at pointere, at slange altså lever i bedste velgående hjemme hos os, og da den dagligt snor sig om halsen på hende :shock: er der vel ikke noget at sige til at hun ind i mellem må sætte den lidt på plads :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du holder nallerne fra hende, gør du :evil: :blink: Hvis du er heldig kan du få lov at nusse hende d. 13. sep, men kun efter forudgående tilladelse :evil::mrgreen: :blink:

 

Og så vil jeg gerne have lov til at pointere, at slange altså lever i bedste velgående hjemme hos os, og da den dagligt snor sig om halsen på hende :shock: er der vel ikke noget at sige til at hun ind i mellem må sætte den lidt på plads :engel: :blink:

 

Du snakker gør du... :-P :blink:

 

jeg finder jo bare en allieret ;-):cool::-P:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst beagle-lover
beagle-lover-albums-alice-en-beagle-picture445-alice-3-mdr.jpg

 

 

 

 

Jeg faldt lige over et til billed.

 

Hvem vinder?

Alice eller slangen?

 

Ja, er det ikke bare et fantastisk billede :blink:

 

Alice vandt efter mange lange, seje og hårde kampe :mrgreen: selvom slangen har overtaget på billedet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Jeg skulle hilse at sige fra vores slange at den er ked af at se at i er så onde mod andre slanger og hvis i ikke stopper vil den komme efter jeres hunde :evil::evil::evil: her er vi gode ved slangerne

 

guanomo-albums-blandet-ting-picture3078-slange.jpg

 

Sikke en skøn knægt du har :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
i vores album da :o) og på picasa

men må ikke linke lige pludselig ?? argg

 

 

Puha, det går slet, slet ikke at en familieskruk-tøs som jeg ser på sådanne billeder :roll:

Ham kan du sagtens være stolt af og glad for - han er bare lækker :blink: og det ser da ud til, at de nyder hinandens selskab :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
i vores album da :o) og på picasa

men må ikke linke lige pludselig ?? argg

 

 

 

Min kommer med flg. fejl hvis jeg ikke sletter linkene inden jeg poster:

 

Fatal error: Cannot redeclare goldbrick_hook_google_complete() (previously declared in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/goldbrick/includes/sites/google.php:33) in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/goldbrick/includes/sites/google.php on line 36

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kommer med flg. fwjl hvis jeg ikke sletter linkene inden jeg poster:

 

Fatal error: Cannot redeclare goldbrick_hook_google_complete() (previously declared in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/goldbrick/includes/sites/google.php:33) in /usr/www/virtual/snoezel/www.hunde-forum.dk/goldbrick/includes/sites/google.php on line 36

 

 

Det fik jeg dengang jeg prøvede at link til en video på picasa (aslan ser sig selv for første gang i et spejl)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er med stor sorg at jeg må meddele at slangen Sir Hiss II er afgået ved døden mandag den 25.08.08. Sir Hiss gik på tragisk vis samme grufulde skæbne i møde som sin bror Sir Hiss I ved mødet med en dræberhund, som dog nægter ethvert kendskab til episoden og påstår at den blot var uheldig at befinde sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og dermed risikerer at blive anklaget for mord. DNA-tests vil dog senere afsløre om dræberhunden reelt er en dræberhund eller i virkeligheden uskyldigheden selv, som den forsøger at give udtryk for.

 

 

Det forventes at Sir Hiss III overtager det farefulde hverv som suttedyr for dræberhunden.

Æret være Sir Hiss II's minde c148.gif

 

Hahahahaahhaahh...jeg måtte læse indlægget to gange og kigge nøje på billedet, inden jeg fattede sammenhængen....

 

Således har vi også måttet tage afsked med Gallina ( kylling ) 1,2 og 3 - helst inden at der manglede et ben fuldstændigt! :ivrig:

 

I dyb respekt for Sir Hiss II's minde! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...