Hop til indhold

Tragisk dødsfald


Nollike
 Share

Recommended Posts

Det er med stor sorg at jeg må meddele at slangen Sir Hiss II er afgået ved døden mandag den 25.08.08. Sir Hiss gik på tragisk vis samme grufulde skæbne i møde som sin bror Sir Hiss I ved mødet med en dræberhund, som dog nægter ethvert kendskab til episoden og påstår at den blot var uheldig at befinde sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og dermed risikerer at blive anklaget for mord. DNA-tests vil dog senere afsløre om dræberhunden reelt er en dræberhund eller i virkeligheden uskyldigheden selv, som den forsøger at give udtryk for.

 

 

Det forventes at Sir Hiss III overtager det farefulde hverv som suttedyr for dræberhunden.

Æret være Sir Hiss II's minde c148.gif

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 122
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Åh nej dog, stakkels stakkels Sir Hiss :megaked:

 

Jeg håber ikke at den sigtede hund er ansvarlig for sådan en grufuld handling, men at den ansvarlige bliver sat bag lås og slå for livstid, så den næste i rækken (altså Sir Hiss III ) ikke bliver offer for flere attentatforsøg :evil:

 

Æret værre Sir Hiss II's minde.

 

:lol::lol::lol:

 

Lige nu er den sigtede i sagen i mental spændetrøje efter en 2,5 timers tur i Bernstorffparken med både hvalpeleg og badning i både mudder og sø :blink:

Der er derfor ingen fare på færde de næste mange timer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er den sigtede i sagen i mental spændetrøje efter en 2,5 timers tur i Bernstorffparken med både hvalpeleg og badning i både mudder og sø :blink:

Der er derfor ingen fare på færde de næste mange timer :mrgreen:

 

Ok, så er Sir Hiss III da i sikkerhed for nu - må vi tro og håbe :mrgreen:

 

Men det kan da ikke være særlig hyggeligt at forhøre en mudderbeklædt mistænkt? :hmm:

 

I det mindste er det ikke en udstillingsdommer, som skal bedømme hende :engel:

Altså, medmindre hun tog badet i mudderet før søen - så går det da måske lidt bedre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så er Sir Hiss III da i sikkerhed for nu - må vi tro og håbe :mrgreen:

 

Men det kan da ikke være særlig hyggeligt at forhøre en mudderbeklædt mistænkt? :hmm:

 

I det mindste er det ikke en udstillingsdommer, som skal bedømme hende :engel:

 

Altså, medmindre hun tog badet i mudderet før søen - så går det da måske lidt bedre :blink:

 

Sir Hiss III er i sikkerhed, han er slet ikke sprunget ud af skabet endnu :blink:

 

Heldigvis så kom mudderet før søen og søen før badet med shampoo(sidstnævnte var ikke nær så sjovt skulle jeg hilse og sige, der er forskel på vand! :mrgreen:)

Sådan så hun ud da vi kom hjem, så kan du selv gætte hvordan hun har set ud INDEN hun hoppede i søen og skyllede det meste af... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sir Hiss III er i sikkerhed, han er slet ikke sprunget ud af skabet endnu :blink:

 

Heldigvis så kom mudderet før søen og søen før badet med shampoo(sidstnævnte var ikke nær så sjovt skulle jeg hilse og sige, der er forskel på vand! :mrgreen:)

Sådan så hun ud da vi kom hjem, så kan du selv gætte hvordan hun har set ud INDEN hun hoppede i søen og skyllede det meste af... :lol:

 

Hun ligner da uskyldigheden selv :engel:

 

Kan ikke forestille mig, at hun kan have drabt Sir Hiss II, men bare har gjort de sidste sekunder af hans liv lidt lettere inden han faldt bort, med hendes selskab (er jeg naiv nu? ) :blink:

 

Og PS. Tror du skal være rigtig glad for, at hun tog turen i søen til sidst og ikke mudderet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ligner da uskyldigheden selv :engel:

 

Kan ikke forestille mig, at hun kan have drabt Sir Hiss II, men bare har gjort de sidste sekunder af hans liv lidt lettere inden han faldt bort, med hendes selskab (er jeg naiv nu? ) :blink:

 

Og PS. Tror du skal være rigtig glad for, at hun tog turen i søen til sidst og ikke mudderet :mrgreen:

 

Nogle gange er de der ser mest uskyldige ud i virkeligheden de værste :shock::mrgreen:

 

Hun blev SENDT ned i søen, kan jeg godt love dig!!! :lol: Jeg kunne simpelthen ikke have hende med i bilen som hun så ud! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sir Hiss III er i sikkerhed, han er slet ikke sprunget ud af skabet endnu :blink:

Så du indrømmer altså at slangen Sir Hiss III er homo, eller skjuler du mere end blodt at have en dræber hund der ikke kan lide homoslanger, for så er det jo en slangehomofobiskdræberhund du har dig der, og de er ulovlige at have i landet???

 

Kom med sandheden, nuuuuuuuuuuuuuuu...........

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gys og gru, du bor også sammen med en dræberhund??? f15.gif

 

Det tør siges! Når dyrene ankommer her, får de først fjernet øjnene ved et kirurgisk indgreb foretaget af mig. Dernæst bliver de kastet for løven, som rusker dem ihjel. Såfremt indvoldene bliver INDE i kroppen på dem, videregives de efter nogen tids pinsler til en uvis skæbne på FOX'es internat :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tør siges! Når dyrene ankommer her, får de først fjernet øjnene ved et kirurgisk indgreb foretaget af mig. Dernæst bliver de kastet for løven, som rusker dem ihjel. Såfremt indvoldene bliver INDE i kroppen på dem, videregives de efter nogen tids pinsler til en uvis skæbne på FOX'es internat :lol:

 

:shock::shock: Så tror jeg alligevel at Sir Hiss II led en mere værdig død :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange er de der ser mest uskyldige ud i virkeligheden de værste :shock::mrgreen:

 

Hun blev SENDT ned i søen, kan jeg godt love dig!!! :lol: Jeg kunne simpelthen ikke have hende med i bilen som hun så ud! :shock:

 

Sikke dog en tyrannisk mor hun har, så er der da ikke noget at sige til, at hun bliver nød til at afreagerer på de stakkels Sir Hiss'er :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det er med stor sorg at jeg må meddele at slangen Sir Hiss II er afgået ved døden mandag den 25.08.08. Sir Hiss gik på tragisk vis samme grufulde skæbne i møde som sin bror Sir Hiss I ved mødet med en dræberhund, som dog nægter ethvert kendskab til episoden og påstår at den blot var uheldig at befinde sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og dermed risikerer at blive anklaget for mord. DNA-tests vil dog senere afsløre om dræberhunden reelt er en dræberhund eller i virkeligheden uskyldigheden selv, som den forsøger at give udtryk for.

 

 

Det forventes at Sir Hiss III overtager det farefulde hverv som suttedyr for dræberhunden.

Æret være Sir Hiss II's minde c148.gif

 

 

jeg er sikker på at noomi handlede i selvforsvar....stakkels noomi, der sådan må slås for at overleve :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du indrømmer altså at slangen Sir Hiss III er homo, eller skjuler du mere end blodt at have en dræber hund der ikke kan lide homoslanger, for så er det jo en slangehomofobiskdræberhund du har dig der, og de er ulovlige at have i landet???

 

Kom med sandheden, nuuuuuuuuuuuuuuu...........

 

a1491.gifq114.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er med stor sorg at jeg må meddele at slangen Sir Hiss II er afgået ved døden mandag den 25.08.08. Sir Hiss gik på tragisk vis samme grufulde skæbne i møde som sin bror Sir Hiss I ved mødet med en dræberhund, som dog nægter ethvert kendskab til episoden og påstår at den blot var uheldig at befinde sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og dermed risikerer at blive anklaget for mord. DNA-tests vil dog senere afsløre om dræberhunden reelt er en dræberhund eller i virkeligheden uskyldigheden selv, som den forsøger at give udtryk for.

 

 

Det forventes at Sir Hiss III overtager det farefulde hverv som suttedyr for dræberhunden.

Æret være Sir Hiss II's minde c148.gif

 

Hahahah - herlig historie :blink:

Dejlig dræberhund som er HELT USKYLDIG!!!

 

Sådan en krokodille har/havde Aslan.

Den blev også dræbt.

 

krokodille nr 3 er også ved at afgå ved døden.

Aslan starter ved halen, så fødderne og så må vi desværre begrave den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Noomi.

 

Jeg føler med dig. Du må straks fortælle din mor at en golden skal have lov til at slå farlige dyr ihjel, grave huller, bade i mudderhuller m.m.

 

( Min mor er hellere ikke for klog. Jeg kom også i bad efter vores morgentur. Hvem kan forstå det?.)

 

 

Dygtig lækker hund.

Og du har helt ret, din mor :roll::roll::roll::roll: er tosser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Noomi.

 

Jeg føler med dig. Du må straks fortælle din mor at en golden skal have lov til at slå farlige dyr ihjel, grave huller, bade i mudderhuller m.m.

 

( Min mor er hellere ikke for klog. Jeg kom også i bad efter vores morgentur. Hvem kan forstå det?.)

 

Jeg HAR prøvet, men hun er temmelig langsom i opfattelsen :stupid: Men hun lærer det vel efterhånden hvis jeg bare bliver ved??? :mrgreen:

 

Jeg synes at du ligner en RIGTIG golden på det billede!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahah - herlig historie :blink:

Dejlig dræberhund som er HELT USKYLDIG!!!

 

Sådan en krokodille har/havde Aslan.

Den blev også dræbt.

 

krokodille nr 3 er også ved at afgå ved døden.

Aslan starter ved halen, så fødderne og så må vi desværre begrave den.

 

Hjæææælp, det er da helt vildt så mange dræberhunde der er herinde :shock: :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...