Hop til indhold

Hvalpeleg Århus/Skanderborg/?


Gæst Mags
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har en lækker lille Staby-hvalp på 9 uger. Vi kunne rigtig godt tænke os at finde nogle andre vapser at lege med. Anyone? Vi kan godt køre lidt for det, men jo tættere på jo nemmere:-)

 

Mags og Dobby

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ved ikke lige hvad der er gået galt, har ikke set beskederne, synes jeg skulle have fået besked undervejs. Nå pyt med det!

Hvis nogen kommer med et udspil er vi klar - jeg kører gerne en lille tur for det. Indhegnede steder er det allerbedste.... Fx hundeskoven ved Solbjerg.

 

Lykkeliv -jeg vil rigtig gerne møde din tæve - Dobby har ikke mødt andre Stabyer end hendes egen familie:-).

Hvis du stadig er klar, kan vi så ikke finde et sted at mødes. Jeg ved ikke hvad der er omkring dig, altså i Århus nord er Vestereng og Mollerup skov, men måske du har et bedre forslag. Glæder mig i øvrigt til at min hvalp bliver voksen og lidt mere forudsigelig:-). Hun er næste 4 mdr nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Mags : Det var vel ikke jer jeg har set ved Mollerupskov her for ikke så mange dage siden?

Så nemlig en skøn smuk stabby hvalp :)

 

Går selv dagligt i Mollerupskov med min whippet på 14 mdr :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...