Hop til indhold

En solskinshistorie.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

kan ikke lade være..må bare lige poste denne dejlige historie om polske Dider, der redder sin familie.

Dider blev adopteret til Dk i nov. sidste år.

 

23/2-12 Dider

Hej Gadehunde

 

Vi vil lige sende en hilsen fra Dider og os, for at fortælle jer, hvor dejlig han er. Han har reddet vores liv. Natten til mandag brød der ild i vores stue. Vi sov, men Dider sprang op i sengen, som han ellers aldrig gør, det gjorde, at vi lever i dag. Der var en masse røg og ild i vores stue, og vores eneste mulighed var, at komme ud gennem vinduet. Vi har det alle godt efter omstændigheden. Dider er selvfølgeligt berørt af det, men tager det nu meget godt og pænt. Så elskede vi ham højt, elsker vi ham endnu højere nu, hvis det kan lade sig gøre.

 

Knus Rannvá, Petur og Dider

dider 3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det en sød historie :) Men endnu engang så begriber jeg simpelthen ikke at man ikke vil investerer i røg alarmer! man kan få dem til 30 kr. og de kan redde ens liv. vi har en i hvert rum og jeg kunne ikke drømme om ikke at have dem i mit hus - ikk engang en enkelt nat.

Har også altid en i camping vognen når vi er på camping :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...