Gæst Malou-jan Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Hjælp til at rette ens profil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 hvad vil du rette? du skal ind i indstillinger, øverst til højre, og så er der til venstre forskellige muligheder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Jeg kan ikke gøre noget inde på min profil:( øv øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Det er derfor jeg skriver du skal gå ind i "indstillinger" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Kan ikke finde indstillinger på mobil app:) er nok fatsvag:) ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 ahh, jeg skal ikke kunne sige om den findes på app'en! Du havde jo ikke sagt at du ikke sad ved en pc Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Ha ha det er rigtigt:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Man kan ikke komme ind i indtillinger i app'en, det kræver en PC Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts