Hop til indhold

Maling på vindjakke..HJÆLP!


Gæst Helle1985
 Share

Recommended Posts

Gæst Helle1985

Hej folkens ;)

 

Vi har lige fået malet vores gang og i skyndingen kom jeg til at ramle ind i den med ærmet:S

Det opdagede jeg så først to dage efter, da en kollega bemærkede det. Hvad gør jeg så nu? Jeg har prøvet at vaske den på 40 grader med masser af vanish, men det virker ikke:S

Jeg tør ikke komme acetone aller andre kemikalier på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Hvad slags maling er det? Er det på oliebasis eller vandbasis?

 

Hmm, aner det ikke :S Det er almindelig vægmaling? Jeg tror måske det er vandbaseret, da jeg har kunne få det af vores vindue i gangen med vand...lyder det rigtigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan fjerne mange typer maling ved at indgnide stedet med brun krystalsæbe, og dække det med tynd plastfolie i nogle timer. Derefter kan malingen som oftest vaskes af. MEN der er risiko for at der også kan vaskes noget af som ikke skulle vaskes af, såsom vindjakkens farver eller vandimprægnering.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Helle1985
Man kan fjerne mange typer maling ved at indgnide stedet med brun krystalsæbe, og dække det med tynd plastfolie i nogle timer. Derefter kan malingen som oftest vaskes af. MEN der er risiko for at der også kan vaskes noget af som ikke skulle vaskes af, såsom vindjakkens farver eller vandimprægnering.

 

 

jegh så først dit svar idag :S Brun krystalsæbe, er det bare almindelig brun sæbe, som detm an køber i brugsen i en gennem,sigtig bøtte? ;)

 

Jeg vil da prøve med det ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...