Hop til indhold

Træf århus søndag d.4/3


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Nu er det forår, alle der har været udendørs idag må kunne give mig ret, så vi må på banen med et træf:)

 

 

 

Jeg har idag været inde og gå i marselisskoven ved højbjerg omkring dyrehaven og det er et dejligt sted:) Jeg mangler lige at finde den helt gode p plads, men måske vi kan mødes ved Dyrehaven eller er det for svært for hundene med synlige rådyr?

 

Jeg stemmer for kl. 11 om formiddagen og jeg håber at se en masse hunde:)

 

Turen bliver i snor i skoven og som jeg altid skriver, flexiliner bedes blive hjemme:wink:

 

Vi tager så turen forbi stranden, så hvis der er nogen der meget gerne vil lege lidt er der mulighed for at gå ned på stranden og lege og slå sig sammen senere igen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det forår, alle der har været udendørs idag må kunne give mig ret, så vi må på banen med et træf:)

 

 

 

Jeg har idag været inde og gå i marselisskoven ved højbjerg omkring dyrehaven og det er et dejligt sted:) Jeg mangler lige at finde den helt gode p plads, men måske vi kan mødes ved Dyrehaven eller er det for svært for hundene med synlige rådyr?

 

Jeg stemmer for kl. 11 om formiddagen og jeg håber at se en masse hunde:)

 

Turen bliver i snor i skoven og som jeg altid skriver, flexiliner bedes blive hjemme:wink:

 

Vi tager så turen forbi stranden, så hvis der er nogen der meget gerne vil lege lidt er der mulighed for at gå ned på stranden og lege og slå sig sammen senere igen:)

 

Lyder så hyggeligt - hvad med den parkerings plads efter varna og før dyrhaven? Eller har du droppet den helt?

 

Jeg stemmer for lørdag eller søndag efter kl. 13 ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt andre kan passe tråden:) Vi kan godt sige søndag eftermiddag, men så kl 15 feks:)

 

Og stedet er valgt fordi man kan komme dertil med bus;)

 

Jeg synes dog stadig Varna er lige langt nok at gå gennem skoven for mine gamle piger fra bussen, Dyrehaven er tættere på..

 

Faktisk var der en ideel parkeringsplads tæt ved dyrehaven, hvor der ikke holdt andre, den må jeg lige se om jeg kan finde på kort..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst andreadot

Hvis det er kl 15 . vil Karla og jeg gerne med. Men for at få noget ud af turen ville jeg ønske vi kunne gå udenom dyrehaven. Tror nok lige Karla ville dø og komme i himlen hvis hun fik øje på alle de bambier..

 

Sidst du så hende var hun jo kun en baby.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er kl 15 . vil Karla og jeg gerne med. Men for at få noget ud af turen ville jeg ønske vi kunne gå udenom dyrehaven. Tror nok lige Karla ville dø og komme i himlen hvis hun fik øje på alle de bambier..

 

Sidst du så hende var hun jo kun en baby.

 

Vi vil gerne gå en tur med jer, hvis karla ikke synes mine gamle piger er for kedelige nu?

Vi kan sagtens gå udeom for min skyld, jeg er dog ikke så kendt i skoven at det gør noget, men vi opdager vel hvis vi går ind i noget hegn...

Sheila vil også elske at jagte bambier...hun så dem i søndags og var ret skuffet over at de ikke engang gad rejse sig når hun gik forbi:)

 

Jeg tjekker ind i tråden i morgen formiddag om det bliver til noget, om du eller andre kommer:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...